הוועדה המחוזית צפון אישרה את תוכנית לבניית 600 דירות בשלומי

תוכנית "גבעת חמודות" שיזמה רמ"י יחד עם המועצה המקומית מתפרסת על 95 דונם מדרום ליישוב הוותיק וכוללת בניה רוויה של עד 9 קומות, שטחי ציבור, מסחר וטיילת

שיתוף הכתבה
הדמיות תוכנית גבעת חמודות שלומי. קרדיט להדמיות: בר לוי אדריכלים ומתכנני עריםהדמיות תוכנית גבעת חמודות שלומי. קרדיט להדמיות: בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה צפון אישרה בשבוע שעבר את תוכנית "גבעת חמודות" בשלומי להקמת 602 דירות בבנייה רוויה ביישוב שבגליל המערבי. את התוכנית יזמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) יחד עם המועצה המקומית שלומי. עוד כוללת התוכנית מוסדות ציבור, מסחר, כיכר עירונית, טיילת ושטחים פתוחים והיא מתפרשת על שטח של כ-95 דונם.

במסגרת התוכנית הממוקמת מדרום לרחוב בן גוריון וליישוב הוותיק, צפויים להיבנות 15 מבני מגורים של עד 9 קומות בשטח בנוי של כ־64 אלף מ"ר. בנוסף, מציעה התוכנית שטחי ציבור בשטח של כ־7,200 מ"ר ושטחי מסחר בשטח של כ־1,000 מ"ר. כמו כן, מציעה התוכנית העתקת מיקום הדרך הקיימת בחלקה הצפוני של התכנית דרומה, כעתודת קרקע שתאפשר בעתיד ביצוע של תכנית התחדשות עירונית במרקם הוותיק הקיים מצפון לתכנית. הפרויקט תוכנן ע"י אדריכל עדן בר ממשרד בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים. מנהל הפרויקט הוא משרד סיטילינק השקעות.

ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל בירך על אישור התכנית וציין כי: "התוכנית תהווה מנוף צמיחה חיובי וחשוב לשלומי, תעניק פתרונות מגורים מגוונים למשפרי דיור, לצעירים בני המקום ולתושבים חדשים. השכונה תוכננה באיכות חיים גבוהה והיא כוללת את כלל התשתיות והפתרונות הנדרשים לתושבים כולל מוסדות חינוך וציבור, שטחי מסחר, שבילים, גינות ושטחים ציבוריים פתוחים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכונה חדשהרמ"ישלומיועדה מחוזית צפון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...