ביג רכשה מרכז מסחרי בפולין ב-24.3 מיליון אירו

חברה בת פולנית של החברה רכשה את השטח המסחרי בהיקף 13,300 מ"ר. המרכז צפוי להיפתח בספטמבר. ביג צופה הכנסות של 1.82 מיליון אירו בשנה

שיתוף הכתבה
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכז קניות (ביג מרכזי קניות)חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכז קניות (ביג מרכזי קניות)

חברה בת של ביג,  בשליטת האחים יהודה ורוני נפתלי ובניהולו של חי גאליס - הודיעה היום לבורסה כי חברה בת פולנית שלה CEE-BIG B.V, המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ-95%, חתמה על הסכם לרכישת מרכז מסחרי פתוח בעיר לובין, פולין.

המרכז המסחרי כולל שטח להשכרה  של כ- 13,300 מ"ר, והוא צפוי להיפתח לציבור במהלך ספטמבר 2022 בשיעור תפוסה של כ- 100%. במרכז המסחרי מספר שוכרי עוגן ומותגים אירופיים, הכוללים בין היתר את  CCC  ,Sinsay  ,Jula. 

התמורה בגין העסקה היא  24.3 מיליון אירו והחברה  צופה הכנסות של כ- 1.822 מיליון אירו בשנה. בכוונת החברה לממן את תשלום התמורה באמצעות מקורותיה העצמיים.

במועד החתימה הלוותה חברת הבת למוכר הלוואה עם ריבית בגובה של 12 מיליון אירו, בכפוף לרישום משכנתא ראשונה על הקרקע והמרכז המסחרי. יתרת ההלוואה בתוספת הריבית הצבורה תקוזז מהתמורה בעת השלמת העסקה, לפי דיווחי החברה. השלמת העסקה כפופה לתנאים מתלים, דוגמת  קבלת רולינג של רשויות המס בפולין בקשר עם החזר המע"מ.  עסקה זו נוספת לעוד עסקאות של ביג לאחרונה:  לפני שלושה שבועות רכשה מרכז עסקים במונטגרו ב-55 מיליון אירו ומכרה  שני נכסים באריזונה, ארצות הברית, ב-124 מיליון  דולר. העסקאות בפולין בוצעו תחת ניהולה של חברת הנדל"ן הגלובאלית JLL.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חי גאליסביגיהודה ורוני נפתליCEE-BIG B.V
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...