מהלך השבוע: הרצל בן דוד וגלובלינקס בונים מחדש את נתניה

חדש באתר מרכז הנדל"ן: בכל שבוע בוחר דן קצ'נובסקי את המהלך העסקי שעשה לו את השבוע. ובמדור הבכורה – הרצל בן דוד וגלובלינקס בונים אלפי דירות במיזמי התחדשות בנתניה וממחישים עד כמה הלוקאליות בתחום ההתחדשות חשובה

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל: שומרי בן דוד מנכ"ל הרצל בן דוד, ערן אלטמן ומני בר מנכ"לים משותפים בגלובלינקסמימין לשמאל: שומרי בן דוד מנכ"ל הרצל בן דוד, ערן אלטמן ומני בר מנכ"לים משותפים בגלובלינקס

בתוך כשבועיים, הודיעה השותפות של חברות הנדל"ן הרצל בן דוד וגלובלינקס על זכייה בשני מכרזי דיירים לביצוע התחדשות עירונית בהיקפים גבוהים בנתניה: האחד לבניית 800 דירות בשכונת סלע בנתניה במקומן של 190 יח"ד קיימות, והשני לבניית 543 דירות באזור מרכז העיר במקומן של 167 דירות. בסך הכל מדובר על 1,343 דירות, מהן למעלה מ-1,000 דירות קבלן.

קבוצת הרצל בן דוד היא חברת בניה נתנייתית ותיקה, הפועלת בעיר מאז שנות ה-70 של המאה הקודמת. כיום עומד בראשה שומרי בן דוד, בנו של מייסד החברה שהלך לצערנו לעולמו לפני כשנתיים. בניגוד לחברות נדל"ן צעירות בהרבה, שבתוך זמן קצר מהקמתן כבר מתפרסות על שטח גיאוגרפי נרחב, הרצל בן דוד ראתה את נתניה מאז ומתמיד כמרחב הפעולה העיקרי שלה. בימים שבהם מיזמי הפינוי-בינוי הופכים לעיקר עתודות הבניה של ישראל, היכרות אינטימית עם ערים שבהן בנייה ותיקה נרחבת, עם תושביהן ועם הפקידות העירונית הרלוונטית, הופכת להיות איכות נדירה ומבוקשת.

לפני שלושה חודשים זיהו אנשי יזמית הנדל"ן גלובלינקס את האיכות הזו והקימו עם הרצל בן דוד שותפות במטרה לקדם מיזמי פינוי בינוי בנתניה. נכון להיום כבר חתומה השותפות החדשה על הסכמים לביצוע למעלה מ-3,500 דירות, ואם לשפוט לפי קצב חתימת העסקות שאליו נחשפנו בשבועות האחרונים, ידה של השותפות הזו עוד נטויה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שומרי בן דודהרצל בן דודגלובלינקסמהלך השבוע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...