מנרב תבצע פרויקט להקמת 279 דירות מגורים בבאר יעקב

הדירות מיועדות לשכירות ארוכת טווח. היא תשמש כקבלן המבצע של שותפות שלה ושל מגוריט. התמורה לפרויקט היא 289 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
באר יעקב (שאטרסטוק)באר יעקב (שאטרסטוק)

חברת הנדל"ן מנרב מדווחת היום על התקשרות בהסכם שותפות עם קרן הריט למגורים מגוריט, לביצוע פרויקט מגורים של 279 יחידות דיור, המיועדות להשכרה לטווח ארוך בבאר יעקב. מנרב, השותפה ב-40% ביזמות הפרויקט, תשמש גם כקבלן המבצע. משך ביצוע הפרויקט הוא כ-35 חודשים והתמורה הכוללת לפרויקט היא כ-289 מיליון שקל (בתוספת מע"מ). 

זה לא שיתוף הפעולה הראשון של מנרב ומגוריט. ניתן להזכיר גם 99 דירות בפרויקט מלחה בירושלים. וב-2019 מנרב רכשה מגוריט מנרב פרויקטים ב-300 מיליון שקל.

בחודשים האחרונים עדכנה מנרב על זכייתה במספר פרויקטים משמעותיים חדשים. לאחרונה דיווחה החברה על זכייתה במכרז של משרד הבטחון להקמת מתקן חדש שיכלול  מתחם הסעדה, מבנה הדרכה ומתחם מבנים טכניים בשטח כולל של כ-20 אלף מ"ר, בתמורה לכ-191 מיליון שקל. 

כמו כן, בחודש יוני זכתה קבוצת מנרב במכרז של חברת חוצה ישראל לתכנון ולהקמת רצף גשרים של קו הרכבת הקלה "נופית" שיחבר בין חיפה לנוף הגליל ולנצרת, בתמורה לכ-233 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט, מנרב תקים גשר באורך של 3.1 ק"מ.מגוריט דיווחה לאחרונה על רכישת זכויות ל-81 דירות ברמת גן וכן  על מו"מ עם אפריקה מגורים לרכישת חלקה בגב-ים.

לדברי פיני דקל, מנכ"ל קבוצת מנרב: "ההסכם עם שותפות של מגוריט והחברה, מהווה סנונית ראשונה של כניסתנו המחודשת לתחום הביצוע למגורים. לאחר רכישת החברה, על ידי קבוצה בהובלת אסנס, לפני כשנה, הודענו על תכנית מפנה אסטרטגית על מנת להוביל את החברה לרווחיות וצמיחה ואנו פועלים על מנת לממש אסטרטגיה זו. פרויקט זה מהווה נדבך משמעותי נוסף בהעמקת פעילות הקבוצה בתחום הביצוע למגזר הפרטי ומחזק את פעילות הקבלנות של הקבוצה. אני מבקש להודות להנהלת מגוריט על האמון הרב. מתחילת השנה הגדלנו את צבר העבודות של הקבוצה בתחום הקבלנות ביותר ממיליארד שקל, הן בתחום הבנייה למגזר הציבורי והפרטי והן בתחום התשתיות. כמו כן, כפי שפורסם, מוקדם יותר השבוע, הגשנו הצעת מחיר במכרז הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים, במסגרת קבוצה הכוללת גם את אלקטרה, אלייד ואלסטום".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטפיני דקלמנרב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...