חדשות הנדל"ן: אלקטרה סוגרת קרן חוב עם התחייבויות של 175 מיליון דולר; AM WEST רוכשת מרכז מסחרי בפנסליבניה

מגוריט הודיעה על רכישת זכויות חכירה ל-81 דירות ברמת גן בתמורת כוללת של 253 מיליון שקלים • רמ"י שיווקה בהצלחה שני מכרזים למסחר ומשרדים באריאל ביניהם מכרז על שטח של כ־37 דונם

שיתוף הכתבה
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן) גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)

• אלטקרה נדל"ן הודיעה השבוע על סגירה ראשונה של קרן החוב השניה למימון מקבצי דיור בארה"ב. החברה הודיעה שהקרן שנפתחה בחודש פברואר נסגרה בהיקף התחייבויות של כ־175 מיליון דולר. למועד הדיווח, ביצעה קרן החוב השניה, עסקה למימון מקבץ דיור ביוסטון, טקסס שבארה"ב, הכולל 689 יחידות דיור. ההשקעה בסך של 20 מיליון דולר הינה עסקת הון מועדף הכוללת עדיפות בחלוקות השוטפות ובאירועים הוניים (עד להחזר של 12.5% IRR) וכן מנגנון השתתפות ברווחים.

•  גזית גלוב , חברת הבת של נורסטאר שהייתה בלב העניינים בשבוע החולף הכריזה על כך שרכשה אגרות חוב (העומדות לפירעון בשנת 2025) של חברת הבת בבעלותה המלאה (בעקיפין),Atrium European Real Estate Limited, במסגרת מסחר מחוץ לבורסה, בסך 2 מיליון אירו ע.נ. אג"ח במחיר של כ- 0.972 אירו ל-1 אירו ע.נ. לאחר הרכישות כאמור, מחזיקה החברה כ- 79.2 מיליון אירו ע.נ. אגרות חוב של אטריום.

• חברת Mediapower הודיעה על כך שחברת הבת שלה, AM WEST, מנהלת משא ומתן עם צד שלישי רכישת מרכז מסחרי הממוקם במדינת פנסילבניה שבארה"ב, בשטח כולל להשכרה של כ־10,320 מ"ר בתמורה לסך של 19.25 מיליוני דולר אמריקאי ללא עלויות רכישה. להערכת החברה ובהתאם למצגים שהוצגו לרוכשת על ידי המוכר, ה-NOI הנוכחי של הנכס הינו כ-1.4 מיליון דולר בשנה, ממוצע חוזי השכירות הינו כ- 6.5 שנים, שיעור התפוסה הכולל בנכס עומד על כ- %92 וממוצע דמי השכירות למ"ר הינו כ-12.5 דולר לחודש. החברה מעריכה, כי המשא ומתן יושלם במהלך הרבעון השני של שנת 2022.

• מגוריט, קרן ריט למגורים הודיעה על הסכם רכישת זכויות חכירה של 81 דירות של רמ"י מצד שלישי שאינו קששור בחברה, בפרויקט שבכוונת המוכרת להקים ברמת גן. תמהיל הדירות הינו של 5-3 חדרים לצד דירות מיניפנטהאוס ופנטהאוס בשטח כולל של כ 8,710 מ"ר. מכר וכ־1,455 מ"ר מרפסות, לצד 87 חניות תת-קרקעיות ולא פחות מ -40 מחסנים.על פי הסכם הרכישה, התמורה בגין הנכס הינה בסך כולל של כ-253 מיליון שקלים כולל מע"מ.

• רמ"י שיווקה בהצלחה שני מכרזים באריאל המיועדים למסחר ו/או משרדים. במכרז הראשון בו זכתה אלואל חברה לבניין עם הצעה של כ־11 מיליון שקלים בנוסף ל־3.6 מיליון שקלים הוצאות פיתוח. גודל המתחם כ־2.3 דונם. במכרז השני, זכו שלתם בנין, אסתי פלדות וליאו נכסים א.ב.ד. עם הצעה בגובה של 50 מיליון שקלים והוצאה נוספת של כ־17 מיליון שקלים על פיתוח. גודל המתחם הינו כ־37 דונם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטגזית גלובAM West Incרמת גןאלקטרה נדל"ןרמ"יארה"בנורסטארMediapowerאריאלפנסילבניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...