התקבל היתר בניה לפרויקט אוניקס בקרית אונו בהשקעה של כ־350 מלש"ח

קבוצת סופרין שמחזיקה בפרויקט ביחד עם מנורה, צפויה לבנות 2 מבני משרדים בני 12 קומות כל אחד לשימושי מסחר ומשרדים, בשטח כולל של כ-38 אלפי מ"ר, עיקרי ושירות, וכן קומת מרתף בצומת סביון

שיתוף הכתבה
צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין, על רקע הדמיית פרויקט ONYX (אסף פינצ'וק; 3Dvision)צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין, על רקע הדמיית פרויקט ONYX (אסף פינצ'וק; 3Dvision)

סופרין הודיעה הבוקר (א') על קבלת היתר בניה מלא בפרויקט אוניקס בקרית אונו. הפרויקט יכלול 2 מבני משרדים בני 12 קומות כל אחד לשימושי מסחר ומשרדים, בשטח כולל של כ-38 אלפי מ"ר, עיקרי ושירות, וכן קומת מרתף. ההשקעה הצפויה בפרויקט עומדת על כ־350 מיליון שקלים בתוספת 100 מיליון שקלים הוצאות פיתוח.

מדובר בפרויקט משותף, בחלקים שווים, בין קבוצת הבת סופרין וייס למנורה אשר סוכם לפני כשנה וחצי. ונוגע למגרש בן 17.4 דונם בצומת סביון. את הפרויקט מתכנן משרד בר לוי אדריכלים. מקבוצת סופרין-וייס נמסר כי למגרש תב"ע מאושרת להקמת מתחם של מסחר ותעסוקה. החלק של קבוצת סופרין וקבוצת וייס יעמוד על 50%, וחלקה של קבוצת מנורה מבטחים יעמוד על 50%. הפרויקט יוקם למטרת השכרה.

המגרש נמצא, כאמור, ברובע התעסוקה החדש של קריית אונו, my ono, המשתרע על שטח של כ-150 דונם, בסמוך לערים גבעת שמואל, פתח תקווה, אור יהודה, סביון, יהוד וכמובן קריית אונו, שבשטחה המוניציפלי הוא נמצא. רובע התעסוקה נמצא גם בסמוך לבית החולים שיבא, לאוניברסיטת בר-אילן ולבסיס תל השומר שברמת גן. 

לדברי צחי סופרין , סגן יו"ר דירקטוריון ובעל שליטה בקבוצת סופרין: "מתחם התעסוקה החדש צפוי להוות מוקד משיכה תעסוקתי מרכזי לתושבים רבים באזור בקעת אונו בכלל וקריית אונו בפרט שכן מדובר מצד אחד בערים, כגון: גני תקווה, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו ואחרות,  בעלות חתך אוכלוסייה סוציו- אקונומי חזק,  רבים מהם עובדים בתעשיות ההיי-טק, הפיננסים והמקצועות החופשיים ומנגד מדובר במקומות בהם  כמות שטחי תעסוקה לנפש מהנמוכות בארץ ביחס לגודל האוכלוסייה – כ 3 מ"ר בלבד".

בהודעה על ההסכם בין הקבוצות בשנה שעברה אמר סופרין : "הקבוצה שמה לעצמה למטרה להגדיל את נפח הפעילות ולחזק את תחום הנכסים המניבים, תוך ביצוע שיתופי פעולה בפרויקטים גדולים עם הגופים והחברות הבולטות במשק. הקבוצה בוחנת שיתוף פעולה עם משקיעים מטעמה להרחבת הפעילות בעיקר בעסקאות מיוחדות מסוג זה". 

עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן, אמר באותו מעמד: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם קבוצת סופרין -וייס, בעלת ידע וניסיון רב בתחום. השקעה זו מצטרפת להשקעות נוספות ושיתופי פעולה בתחום הנדל"ן המניב שאותן מבצעת קבוצת מנורה מבטחים, וזאת לשם גיוון תיק ההשקעות של מבוטחי ועמיתי הקבוצה לשם השגת תשואות עודפות ברמת סיכון נמוכה. זיהינו את האזור בקריית אונו כאזור בעל פוטנציאל השבחה עם ביקוש גבוה, ואנו מאמינים כי השקעה זו תניב תשואה נאותה לאורך זמן".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צומת סביוןסופריןמנורה מבטחים נדל"ןאוניקסקרית אונו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...