אלקטרה זכתה במכרז לבניית 76 דירות ושטחי מסחר בר"ג עבור 144 מיליון שקל

המגרש בשטח של כ-4 דונם בקרקעות מחנה תל השומר שפונה. במסגרת מכרזים נוספים נרכשה קרקע ל-200 דירות בבית שמת, וכ-30 דונם למסחר ומשרדים בנשר

שיתוף הכתבה
ינקי קוינט יו"ר רמ"י (יוסי אלטרמן גיל מגלד) על רקע רמת גן (שאטרסטוק) ינקי קוינט יו"ר רמ"י (יוסי אלטרמן גיל מגלד) על רקע רמת גן (שאטרסטוק)

אלקטרה השקעות זכתה במכרז שפרסמה רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לבניית קומפלקס מגורים ומסחר בשכונת תל השומר מערב ברמת גן. עבור המגרש בשטח 3.8 דונם תשלם החברה סכום של כ־139.4 מיליון שקלים בנוסף לכ־4.7 מיליון שקלים הוצאות פיתוח. זכויות הבניה בשטח הן ל-76 דירות בנוסף לשטחי מסחר.

מכרז נוסף שתוצאותיו פורסמו היום, הוא להקמת 200 יחידות דיור מוגן בשכונת ד' 1 בבית שמש. במתחם היחיד במכרז זכו בגיד אחזקות, נפתלי שטיצר אחזקות, מיכאל הרמן וישי ברנהולץ עם הצעה בגובה של כ־20.3 מיליון שקלים. הוצאות הפיתוח במתחם ששטחו כ־6.8 דונם עומדות על כ־30 מיליון שקלים. 

מכרז נוסף שתוצאותיו פורסמו, הוא מכרז למתחם בגודל של כ־29 דונם למסחר ומשרדים בעיר נשר שבצפון הארץ. הזוכים הם סלם יעקב א.י השקעות ונכסים ודנקר בירגר אשר הציעו סכום של כ־91.5 מיליון שקלים.

איתמר דויטשר מנכ”ל אלקטרה - צילום: טל גבעוניאיתמר דויטשר מנכ”ל אלקטרה - צילום: טל גבעוני

שלושה מכרזים נוספים בייעוד זהה שווקו בהצלחה בדרום הארץ: ב.ה לוי זכתה במתחם בגודל של כ־2.5 דונם בדימונה תמורת הצעה בגובה של כ־7.2 מיליון שקלים והוצאות פיתוח של כ־2.9 מיליון שקלים. חופרי המרכז זכתה במתחם בגודל של כדונם בתל שבע תמורת הצעה בגובה של כ־555 אלף שקלים וכ־374 אלף שקלים הוצאות פיתוח. עוז הדרום בינוי נדל"ן ואחזקות זכתה במכרז בגודל של כ־3.1 דונם במכחול, תמורת הצעה של כ־268 אלף שקלים והוצאות פיתוח בגובה של כ־1.2 מיליון שקלים.  
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלדיור מוגןרמת גןמכרזי מקרקעיןרמ"יבית שמשנשראלקטרה השקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...