סימנים לירידת מחירים? גם אשטרום תיתן פטור מהצמדה למדד תשומות הבנייה

החברה החליטה לתת לקבוצת רוכשים בקריית היובל בירושלים פטור מלא מהצמדה למדד. בכך היא מצטרפת לאאורה ולגרופית שנתנו הטבות דומות השנה

שיתוף הכתבה
גיל גירון מנכ"ל אשטרום ורמי נוסבאום יו"ר הקבוצה - צילום: ישראל הדריגיל גירון מנכ"ל אשטרום ורמי נוסבאום יו"ר הקבוצה - צילום: ישראל הדרי

אשטרום מגורים מדווחת כי לאור עליית מדד תשומות הבנייה בשנה האחרונה מעל 7% וללא כל צפי להאטה, הוחלט לאפשר למספר מצומצם של רוכשים בתקופת המבצע בפרויקט אשטרום קריית היובל לסגור מחיר סופי של הדירה ללא הצמדה למדד.  

אשטרום מגורים תאפשר בפרויקט אשטרום קריית היובל לסגור מחיר סופי של דירה ללא הצמדה למדד.  פרויקט אשטרום קריית היובל נמצא על קו הרכס של העיר ירושלים. הפרויקט יושלם לקראת סוף 2023 וכולל 132 יחידות דיור של 2-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

לדברי שי אשלגי, מנהל פיתוח עסקי ושיווק, אשטרום מגורים: "אנו מבינים את רחשי לב הציבור ומעוניינים לסייע לרוכשים ובראש ובראשונה לזוגות צעירים לרכוש דירה. בעידן הנוכחי, שבו המחירים לא מפסיקים לעלות, אי הוודאות לגבי מדד תשומות הבניה מקשה על הרוכשים לקבל החלטה ולכן החלטנו כי בפרויקט קריית היובל נעניק הטבה כספית משמעותית, שערכה צפוי להגיע מעל  10% מערך הדירה במסירה. הרוכשים הראשונים בתקופת המבצע ייהנו מסגירת מחיר סופי, כך שעד למסירת הדירות, הם לא יצטרכו להוסיף כל תמורה בגין הדירה. מחיר קבוע וידוע מראש מראה על עוצמתה של אשטרום ומציגה סולידריות כלפי קהל הרוכשים, על ידי הפגת החשש והאי ודאות הקיימת היום בכל השוק לעניין הצמדה למדד, זאת גם לאחר עדכון החקיקה שנכנס לאחרונה לתוקף".

בכך אשטרום מצטרפת לאאורה שהצהירה ביוני השנה שנתנה הטבת גידור של 3% ממדד תשומות הבנייה בשני פרויקטים, ברמת השרון וברמן חן, וכן לגרופית שנתנה פטור מהצמדה למדד בפרויקט בנהריה שעליו דיווחה במאי השנה.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהאשטרוםקריית היובלחברת גרופיתשי אשלגי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...