1,633 דירות במסגרת מחיר מטרה שווקו בלוד ובנוף הגליל

רשות מקרקעי ישראל הודיעה על כך ששיווקה מכרז בן 760 יח"ד ב'מול התבור' ובן 873 יח"ד ברובע הבינלאומי; תכניס סכום כולל של כ־423.5 מיליון שקלים

שיתוף הכתבה
לוד (שאטרסטוק) לוד (שאטרסטוק)

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) שיווקה בהצלחה שני מכרזים לבניית 1,633 יחידות דיור בסך הכל במסגרת תוכנית מחיר מטרה ברובע הבינלאומי בלוד ובשכונת 'מול התבור' בנוף הגליל. על המכרז בלוד רמ"י תכניס סכום כולל של כ־423.5 מיליון שקלים (כולל הוצאות פיתוח). במכרז בנוף הגליל רמ"י תכניס סכום של כ־150.4 מיליון שקלים (כולל הוצאות פיתוח).

המכרז בלוד פורסם לפני קרוב לשנה בחודש אוגוסט האחרון אך בעקבות מספר לא מועט של דחיות נפתח בתחילת חודש מאי וננעל השבוע. המכרז בנוף הגליל פורסם בחודש נומבר האחרון, נפתח באמצע חודש מאי וננעל גם כן מוקדם יותר השבוע.

המכרז בלוד זכה ל־43 הצעות בסך הכל. במתחם הגדול ביותר במספר יחידות הדיור שבו – 255,  זכתה עמרם אברהם חברה לבנין עם הצעה בגובה של כ־77.5 מיליון שקלים אליהם תתווסף הוצאה של כ־48.2 מיליון שקלים הוצאות פיתוח. במתחם הגדול בשטחו, עם כ־10 דונם ועשר יחידות דיור פחות מהמתחם הגדול ביותר, זכתה אוליצקי פיתוח מגורים עם הצעה בגובה של כ־74.2 מיליון שקלים והוצאות פיתוח של כ־47.4 מיליון שקלים.

המכרז בנוף הגליל זכה ל־14 הצעות בסך הכל. במתחם הגדול ביותר במספר יחידות הדיור המוצעות בו עם 422, וגם בשטחו העומד על כ־10.7 דונם זכו בראל א.ב הנדסה ובנייה עם הצעה בגובה של כ־34.1 מיליון שקלים והוצאות פיתוח בגובה של כ־54.2 מיליון שקלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר מטרההרובע הבינלאומי בלודנוף הגליללודרשות מקרקעי ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...