חדשות הנדל"ן: רוטשטיין מרחיבה את זכויותיה בפרויקט כרמי הנדיב

מישורים הודיעה על כך שחברת בת בבעולתה השלימה רכישת בית מלון באיתקה, במדינת ניו יורק; אלמוגים הודיעה על אי הבשלת עסקת הרכישה עם טובלובסקי

שיתוף הכתבה

- מישורים השקעות נדל"ן הודיעה במהלך השבוע על כך שחברת בת בבעולתה השלימה את רכישת מלון "Courtyard by Marriott" בעיר איתקה במדינת ניו יורק, בתמורה למחיר רכישה כולל בסך של 11.25 מיליון דולר. כמו כן חתמה סקייליין על הסכם חכירה עם אוניברסיטת קורנל לתקופה של 49 שנים. תמורת סך של כ- 1.08 מיליון דולר ועל הסכם מימון לחמש שנים מבנק אמריקאי, בגין 40% מעלות הרכישה. יתר עלות הרכישה מומנה מהונה העצמי של סקייליין.

- אלמוגים החזקות הודיעה על נפילת העסקה לרכישת טובלובסקי נדל"ן. "החברה מעדכנת כי המשא ומתן מושא מסמך העקרונות לא הבשיל לכדי הסכם מפורט, וביום 10.07.22 הודיעה החברה למוכרים על סיומו, וזאת לאור העובדה כי לא עלה בידי הצדדים כדי להשלים את המשא ומתן לחתימה על ההסכם המפורט לשביעות רצון החברה". זאת בעקבות, אי קבלת גישה מלאה למסמכי טובולובסקי בהתאם ללוח הזמנים המוסכם.

- רוטשטיין נדל"ן  הודיעה השבוע  כי היא מנהלת מגעים עם לחתימה על תוספת להסכם המקורי בפרויקט כרמי הנדיב בקרית מלאכי. לפיו תממש הרוכשת חלק מהאופציה המוקנית לה לרכישת מקרקעין הכוללים 480 יח"ד מתוך 648 יח"ד אשר נכללים באופציה בהתאם 1 בת להסכם המקורי כאשר היתרה בסך של 168 יח"ד תפקע. במסגרת התוספת להסכם המקורי היטל ההשבחה בגין שינו י השלביות, בסך של כ-23 מיליון ש"ח, יחול על השותפות בהתאם להסכם שנחתם בין השותפות לעירי ית קרית מלאכי.

להערכת החברה, הרווח הצפוי שינבע לשותפות בגין מכירת חלק )480 יח"ד( ממקרקעי האופציה כהגדרתם ב דיווח המקורי, כולל עלויות עסקה , יעמוד על סך של כ-109 מיליון ש"ח לפני מס, מתוכו חלק החברה הינו כ-50 מיליון ש"ח לפני מס אשר צפוי להירשם בדוחותיה הכספי ים של החברה במועד מימוש האופציה כאמור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מישוריםחדשות הנדל"ןרוטשטיין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...