שופרסל ורם בקרה ירכשו את חלקה של מנורה בקניון לב המפרץ ב-104 מ' שקל

חלקה של מנורה עומד על 37%. לאחר הרכישה תחזיק שופרסל נדל"ן כ-58.73% בקניון לב המפרץ. הקניון, הממוקם בחיפה, הוא מהראשונים שנבנו בישראל

שיתוף הכתבה
שופרסל נדל"ן לב המפרץ, סינמול (מיקי אופק)שופרסל נדל"ן לב המפרץ, סינמול (מיקי אופק)

קבוצת שופרסל הודיעה היום, כי היא התקשרה עם קבוצת מנורה בהסכם שלפיו החברה ורם בקרה ירכשו את כל החזקותיה של קבוצת מנורה (37%) בחברת לב המפרץ בע"מ, שמחזיקה בקניון לב המפרץ בחיפה, באופן יחסי לשיעור החזקתם בחברה (כולל הלוואות בעלים שהעמידה קבוצת מנורה ללב המפרץ ושטר הון שהונפק למנורה על-ידי לב המפרץ).

טרם הגדלת האחזקות, שופרסל החזיקה באמצעות חברת הבת כ-37% בחברת לב המפרץ ורם בקרה מימון והשקעות (2017) בע"מ, החזיקה כ-26% מהונה המונפק של לב המפרץ בע"מ. לאחר הרכישה כעת, תחזיק שופרסל נדל"ן כ-58.73% בקניון לב המפרץ ורם בקרה תחזיק כ-41.27%. תמורת הרכישה הכוללת עבור כ-37% בחברת לב המפרץ עומדת על כ-104 מיליון שקל. והחלק של שופרסל נדל"ן מסתכם בכ-61 מיליון ש"ח.

חברת לב המפרץ הינה הבעלים של מתחם , CINEMALL קניון משולב עם קומפלקס בתי קולנוע בן שלוש קומות בנוסף לחניון מקורה ופתוח המכיל כ-1,000 חניות (כ-17,000 מ"ר). קניון לב המפרץ כולל כ-30,000 מ"ר שטחי. הכוללים את שטחי מרפאות אסותא בהיקף של כ-8,000 מ"ר.

שרון גמבשו, מנכ"ל שופרסל נדל"ן, מסר: "הגדלת חלקנו בקניון לב המפרץ מהווה עוד חיזוק לתחום הנדל"ן בקבוצת שופרסל. החלטתנו מבוססת על חוזקות המיקום והעוגנים הפועלים בו, לצד פוטנציאל השבחה נדל"ני הגלום במתחם. שופרסל נדל"ן ממשיכה בתנופת העשייה ומקדמת פרויקטים שמבשילים בימים אלה כדוגמת עסקת הקומבינציה עם חברת גב-ים בפרויקט זרחין רעננה ועסקת הקומבינציה שעליה הודענו אתמול בצומת כפר סבא עם קבוצת רוגובין לבניית מגדל למסחר ומשרדים בן 21 קומות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנורה מבטחים נדל"ןשופרסל נדל"ןשרון גמבשורם בקרהקניון לב המפרץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...