מישר ומ.ס שהם זכו במכרזים לפרויקטים מסחריים בשוהם וברמת גן

מישר ישלמו לרמ"י מעל 42 מיליון שקל על קרקע באזור ההייטק שוהם בשטח של כ-9.1 דונם. מ.ס שהם ישלמו כ-52 מיליון שקל על כ-2.8 דונם דרומית לתל השומר

שיתוף הכתבה
גוש דן (שאטרסטוק)גוש דן (שאטרסטוק)

ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הכריזה  על זכיות של כמה יזמיות בפרויקטים מסחריים בשוהם וברמת גן . מישר פרויקטים הוכרזו כזוכים במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה במגרש לתעשייה עתירת ידע באזור ההייטק שוהם. מישר ישלמו לרשות מקרקעי ישראל בגין הקרקע סך של 41,670,000 שקל לא כולל מע"מ והוצאות פיתוח בסך 475,739 שקל  עבור שטח 9,199 מ"ר ולעומת מחיר מינימום של כ-28.865 מיליון שקל.

בפארק התעשייה, המשתרע על שטח כולל של כ-1,730 דונם, הוקצו שטחים לשלושה ייעודים מרכזיים: מתחמי איחסון ולוגיסטיקה, מתחמי הייטק ומתחמי מסחר ושירותים. למעלה ממחצית משטח הפארק הוקצתה למרחבים ירוקים, הכוללים שטחי יער ואתרים ארכיאולוגיים במטרה להקים מרכז תעסוקה המבטיח איכות חיים ושומר על איכות הסביבה.

 

בנוסף מ.ס שהם השקעות בע"מ הוכרזה כזוכה במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה במתחם אחד למסחר או משרדים ברמת גן. למכרז זה הוגשו 6 הצעות

.מ.ס תשלם תשלם לרשות מקרקעי ישראל 44,309,624 שקל  (לא כולל מע"מ) ועוד הוצאות פיתוח בסך 7,787,740  (כולל מע"מ). עבור 2,855 מ"ר, לעומת מחיר מינמום של כ-19.6 מיליון שקל.

השכונה  החדשה ממוקמת מדרום למרכז הרפואי תל השומר שיבא ומצפון לכביש 461. בשכונה יוקמו  שטחי מגורים, שטחי תעסוקה ומסחר, שטחי מסחר ותעסוקה המשולבים במגורים, שטחים למבני ציבור (הכוללים אף רזרבה עירונית לרמת גן),שטחים ציבוריים פתוחים, מרכז תחבורה, ומתקנים הנדסיים. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמת גןרמ"ימישר ש.ר יזמות בע"מתל השומרמ.ס שוהםשוהם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...