פורסם "קול קורא" לביצוע פינוי בינוי להקמת 144 דירות ביד אליהו

הפרויקט נעשה באמצעות החברה העירונית של עיריית תל אביב, עזרה וביצרון. באמצעותו יהרסו 54 דירות ותיקות וייבנו ארבעה בניינים חדשים של 6.5 קומות

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט. קרדיט הדמיות: פרצוב ארכיטקטורה.הדמיה של הפרויקט. קרדיט הדמיות: פרצוב ארכיטקטורה.

עיריית תל אביב-יפו מפרסמת "קול קורא" ליזמים להוביל פרויקט התחדשות עירונית להקמת 144 דירות ברחוב עין גב שבשכונת יד אליהו במקום 54 יח"ד שייהרסו. התוכנית שהופקדה בוועדה המקומית בתל אביב רק בחודש מרץ האחרון היא תוכנית חמישית במספר, במודל הייחודי של העירייה באמצעות חברת הבת "עזרה ובצרון". 

במסגרת המודל החדש של העירייה לקידום התחדשות עירונית בעיר, עזרה וביצרון מארגנת את הדיירים, מתכננת את התב"ע ומביאה לאישורה בוועדה המקומית. עם פרסום התוכנית להתנגדויות, יוצאת החברה ב"קול קורא" פומבי לבחירת יזם שיבצע את הפרויקט עבור הדיירים. הפרויקט ביד אליהו שבר שיאים של מהירות תכנון: בתוך פרק זמן של שנתיים בלבד הצליחו לעבור משלב ארגון הדיירים ואיסוף החתימות ועד לאישור התטכנית להפקדה, וכעת, עוברים לשלב בחירת היזם.

 

במסגרת התוכנית ייהרסו ארבעה בנייני שיכון ובמקום ייבנו ארבעה בניינים בני 6.5 קומות כל אחד. התוכנית מקצה שטח ציבורי של 450 מ"ר למבני ציבור בקומת הקרקע של אחד הבניינים, והיא כוללת מרפסות לכל הדיירים ותקן חנייה הנע בטווח של 0.4 – 0.8. אדריכלית הפרויקט היא תמר פרצוב, "פרצוב ארכיטקטורה", את הדיירים מייצג עו"ד איתמר גלרשטיין ואת מנהלת ההתחדשות העירונית של "עזרה ובצרון" מייצג משרד נשיץ-ברנדיס.

לדברי אלי גינזברג, מנכ"ל חברת "עזרה ובצרון": "מדובר בפרויקט חמישי שיוצא לדרך במודל הזה, ולשמחתנו, אנחנו רואים עניין רב גם בקרב בעלי דירות וגם בקרב יזמים. בפרויקט האחרון שיצא במודל הזה ביפו הוגשו 27 הצעות. הדבר מעיד על הוודאות והבטחון שנוצרו בשיטת העבודה הזו, הן ליזמים והן לבעלי הדירות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזרה ובצרוןקול קוראפינוי בינוי הוועדה המקומית תל אביבתל אביב-יפועין גבאלי גינזבורג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...