חדשות הנדל"ן: 20 שנה לאחר מסירת הפרויקט - החברה קיבלה כתב תביעה הטוען לליקויים בחיפוי

ווסטסייד אמריקה הודיעה על השלמת התקשרות לנכס המיועד להשכרה ביוסטון, טקסס; קק"ל תממן הכשרה של כ־1,336 דונם חקלאיים לטובת נקלטים חדשים

שיתוף הכתבה
הכשרת קרקעות לחקלאות במושב פארן, צילום - עופר גור, הערבה התיכונההכשרת קרקעות לחקלאות במושב פארן, צילום - עופר גור, הערבה התיכונה

- דניה סיבוס הודיעה כי התקבל במשרדיה כתב ובקשה לתובענה ייצוגית נגד החברה ושתי חברות נוספות, בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד. בטענות המתבססות על קיומם של ליקויים לכאורה בחיפוי מבנים בפרויקט של המשיבות שנמסר לפני כ-20 שנה. 

סכום הנזק כפי שהוערך על ידי התובע הייצוגי לכלל חברי הקבוצה (כלפי כלל המשיבות) הינו סך של כ-250 מיליון ש"ח. החברה בוחנת עם יועציה המשפטיים את הטענות שהועלו במסגרת בקשת האישור, הן את משמעותן והן את היקפן עם זאת, מעיון ראשוני בפרטי בקשת האישור, להערכת החברה אין בה ממש והיא דוחה את הטענות המופיעות בה.

- ווסטסייד אמריקה הודיעה שחברה בהחזקתה, השלימה התקשורת לרכישת נכס multifamily בן 317 יח"ד להשכרה בשכונת River Oaks שביוסטון, טקסס תמורת כ־76 מיליון דולר. שיעור התפוסה בנכס עומד על כ־‏95% נכון למועד הדוח וה -NOI השנתי הנובע מהנכס, כפי שנמסר לחברה מהמוכר, עומד על כ-3 מיליון דולר.

- בהשקעה של 10 מיליון שקלים - החלה הכשרת 1,336 דונם חקלאיים לטובת נקלטים חדשים במועצה אזורית הערבה התיכונה. מטרתו של הפרויקט אשר ממומן ומבוצע על ידי הקרן הקיימת לישראל ובתמיכת משרד החקלאות ופיתוח הכפר, הוא הרחבת הנחלות החקלאיות של 26 משפחות חדשות אשר נקלטו ביישובי הערבה התיכונה לאורך השנה האחרונה, שתקבלנה כל אחת שטח גידול של כ-50 דונם על מנת לאפשר למשפחות שימוש בקרקעות, השלמת הקמת המשקים החקלאיים ויכולת השתכרות.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן בארה"בקק"למשרד החקלאותטקססהערבה התיכונהמועצה אזורית הערבה התיכונההערבהווסטסייד אמריקהיוסטון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...