הסכם גג שלישי בקריית גת במסגרתו יוקמו 10,000 יח"ד

הפרויקט ישתרע על למעלה מ־3,000 דונם ממערב לכביש 40 אשר יכללו שטחי מסחר, משרדים, תעסוקה ופיתוח עירוני

שיתוף הכתבה
קריית גת (שאטרסטוק) קריית גת (שאטרסטוק)

עיריית קריית גת ורשות מקרקעי ישראל חתמו על הסכם גג שלישי במסגרתו יוקמו 10,000 יח"ד על למעלה מ־3,000 דונמים ממערב לכביש 40 ומאות אלפי מ"ר של שטחי מסחר, משרדים ותעסוקה לצד מוסדות חינוך וציבור.

אלפי דונמים יוקצו לפיתוח עירוני, מתקני ספורט, משחק ,פנאי ונופש וישתלבו בתוואי יער פלוגות מצפון ופארק יובל נחל לכיש ממערב – המקיפים את השכונה המערביתשדרה עירונית תחצה את קרית גת מערב לאורך ולרוחב ותשלב רכבת קלה אשר תחבר את העיר לחלקה המערבי החדש , תוך עירוב שימושים של מסחר, תעסוקה ודיור מיוחד.

דגש הושם בהסכם על פתרונות תחבורה ציבורית שיקשרו בין העיר לחלקה המערבי, במחלף מדרום, גשרים שיחלפו מעל כביש 40  ומרכז תחבורה בסמוך לכביש 40מאות מיליוני ₪ יוקצו במסגרת ההסכם לפיתוח תשתיות פיזיות בקרית גת.

השבוע פורסם מכרז ראשון לביצוע עבודות עפר, הצפויות להתחיל כבר במהלך השבועות הקרובים לטובת שיווק 2,200 יחידות הדיור הראשונות בתכנית ,כבר בתחילת 2023.

רק לאחרונה, בוותמ"ל אישרו להפקדה שכונת מגורים חדשה בעיר אשר תכלול כ־6,000 יח"ד. התוכנית, שביוזמת רשות מקרקעי ישראל , היא על שטח כולל של 1,600 דונם, וממוקמת על שטח פתוח בצפון העיר, בצמידות לשכונת כרמי גת, בין כביש 40 ומסילת הרכבת.  

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל : "אנו מברכים את תושבי קרית גת ואת העומד בראשה, על חתימת הסכם גג שלישי עם עיריית קריית גת, במסגרתו תיועד עתודת קרקע נוספת  לבניית  10,000 יח"ד נוספות בכרמי גת מערב. השכונה תציע  פתרונות דיור מגוונים  ביניהם דיור מיוחד לצד שטחי מסחר, תעסוקה והתשתיות הנדרשות לצרכי התושבים. אני מאמין כי שלושת הסכמי הגג יהוו מנוף כלכלי לקידום קרית גת והאזור כולו".

ראש העיר קרית גת אבירם דהרי: "מטרופולין קרית גת יצא לדרך! במהלך העשור הקרוב  נבנה בעיר עשרות אלפי יחידות דיור מצפון, ממערב, ב"שער העיר" ובמיזמי התחדשות עירונית בתוך העיר".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קריית גתקרית גתהסכם גגרשות מקרקעי ישראליעקב קוינט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...