חדשות הנדל"ן: אטריום מכרה את קניון אופטימה בסלובקיה תמורת כ־422 מלש"ח

בוליגו קפיטל רכשה מקבץ דיור בן 282 יח"ד ביוטה; קבוצת אורון החזקות זכתה במכרז של אונ' בן גוריון להקמת מבנה יזמות וחדשנות תמורת כ־111.7 מיליון שקלים; חדשות הנדל"ן 17.06.22

שיתוף הכתבה

- ג'י סיטי הודיעה כי חברת הבת בבעלות מלאה אטריום, מכרה את קניון "אופטימה" הממוקם בעיר קוסיצ'ה בסלובקיה תמורת כ-422 מיליון ש"ח (כ- 118 מיליון אירו),שווה לשווי הנכס בספרי החברה ליום ה-31 במרץ, 2022 כאשר לא נרשם שינוי בשווי הנכס לאורך מגפת הקורונה.

חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל G City: "אנו שמחים להודיע על מכירת הנכס "אופטימה" בקוסיצ'ה המשלימה את מכירת כל נכסינו בסלובקיה. עסקה זו מחזקת את יכולותיה הפיננסיות של הקבוצה ומהווה מהלך נוסף בשורה של מהלכי מכירת נכסים שאינם נכסי ליבה. התמורה תשמש להפחתת המינוף בקבוצה ולהמשך תנופת הפיתוח שלנו בעיקר בתחום המגורים להשכרה באזורים אורבניים צפופי אוכלוסין. משנת 2019 מכרה הקבוצה באמצעות חברות הבנות שלנו באירופה, בעיקר סיטיקון ואטריום, 27 נכסים שאינם נכסי ליבה בשווי מצרפי של 1.13 מיליארד אירו (כ-4 מיליארד ש"ח). עסקה זו היא צעד נוסף בדרך לטיוב תיק הנכסים שלנו באירופה וריכוזו במספר ערים ראשיות כמו פראג, וורשה לצד הורדת המינוף בקבוצה."

- בוליגו קפיטל דיווחה על כך שהשלימה את רכישת Dry Creek at Easy Village, מקבץ דיור מסוג Multi Family הכולל 282 יח"ד בפרברי סולט לייק סיטי ביוטה, ארה"ב. חלק ההון העצמי עומד על 100% ומסתכם לסך של כ־40 מיליון דולר. חלקה של החברה בהון העצמי הוא כ־5.5% מהיקף ההון העצמי בעסקה, סך של כ-2.2 מיליון דולר. חברה בת של החברה, ביחד עם שותף מקומי, משמשת בתור השותף הכללי (GP) של שותפות הנכס וזכאית לעמלת עסקה, דמי ניהול ודמי הצלחה. העסקה מומנה באמצעות מימון בנקאי והשקעה של שותפים מוגבלים (LPs).

- קבוצות אורון החזקות הודיעה, כי ביום 14.6.22 התקבלה בידי חברת הבת אורון תשתיות ובניה הודעת זכייה על ידי אוניברסיטת בן גוריון בנגב בקשר עם מכרז לפיתוח הקמפוס הצפוני של האוניברסיטה, הכולל עבודות להקמת מבנה יזמות וחדשנות בהיקף של כ- 12,000 מ"ר. 
התמורה בגין העבודות הינה על בסיס כתב כמויות בסך מוערך של כ- 111.7 מיליוני ש"ח, צמודה למדד הבניה, כמקובל בעבודות מסוג זה. תקופת העבודות הינה 31 חודשים ממועד קבלת צו תחילת העבודות. להערכת החברה, שיעור הרווח הגולמי הצפוי בפרויקט דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות מסוג זה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חיים כצמןקבוצת אורון אחזקות והשקעותאטריוםבוליגו קפיטלג'י סיטיאורון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...