חדשות הנדל"ן: דה לסר גרופ השלימה מכירת נכס תמורת כ־153 מיליון דולר

מה הדברים שנאמרו בוועידת שוק ההון לחיסכון ארוך טווח? אילו חברות רכשו זכויות בקרית ענבים? אפי נכסים השלימה עסקה לרכישת קרקע בורשה; חדשות הנדל"ן 10.06.22

שיתוף הכתבה
נדל"ן בבנייה (שאטרסטוק) נדל"ן בבנייה (שאטרסטוק)

- דה לסר גרופ הודיעה מוקדם יותר השבוע שבהתאם לדיווחים קודמים של החברה בעניינים התקשרות של חברה מאוחדת של החברה (82%) עם רוכש צד ג, בהסכום מותנה למכירת נכס החברה Former Victory Hosptial, ובהמשך למגעים שהמשיכה החברה לנהל עם הרוכש בעת האחרונה לאחר הודעת ההפרה שהחברה שלחה לרוכש ועליה דיווחה בתחילת חודש מאי, החברה מתכבדת לעדכן שעסקה הרכישה הושלמה על ידי רוכש חדש בתמורת כוללת של כ־153 מיליון דולר.

- אפי נכסים הודיעה במהלך השבוע לבורסה לני"ע על כך שהשלימה עסקה לרכישת זכויות במקרקעין לפיתוח פרויקט בוורשה שבפולין. החברה, בעזרת חברת הבת שלה אפי אירופה, הגיעה למספר הסכמים בהם מתוכננת הקמת פרויקט ביעודים שונים הכולל כ־160 דונם למשרדים ומגורים להשכרה. החברה ושותפתה מחזיקים במלוא הזכויות במתחמים המניבים  (כאשר אפי אירופה מחזיקה ב־70%) והשותפה במתחמי הדירות.

במועד השלמת העסקה שילמה אפי אירופה למוכרת סך של כ-57 מיליון אירו, ובצירוף התמורה ששולמה על ידי השותפה בגין מתחמי הדירות, בסך הכל שולם עד כה במסגרת העסקה סך של כ- 73 מיליון אירו.  

- השבוע התקיימה וועידת שוק ההון לחיסכון ארוך טווח: גלעד אלטשולר, אמר בוועידה: "תראו מה קורה בנדל"ן, פתאום השוק נרגע, כבר פחות רצים לקנות, עוד מעט ירוצו למכור".

איל הנדלר יו״ר ומבעלי קבוצת כנען אשר השתתף גם הוא בוועידה והיה בין נותני החסות הראשיים בה, אמר: "בתקופה בה הביקושים והצורך בדיור ממשיכים להיות קשיחים אל מול ההיצע הנמוך אני לא רואה שום ההאטה באופק והשוק לא צפוי להירגע, בטח לאור התנהלות הממשלות בעשרים השנים האחרונות בכל הקשור להעדר פתרונות ממשיים להגדלת היצע הדיור. לגבי משקיעים, הוכח ששוק הנדל"ן במיוחד למגורים הוא יציב מאוד ועל פני זמן מספק פיתרון השקעה טוב ויעיל מול שוק הון תנודתי".

- חברת ינוב תקים 72 יחידות דיור ב-2 בנייני מגורים בני 7-9 קומות בהוד השרון, ברחוב האהבה הסמוך לכיכר מגדיאל. החברה חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים לרכישת שני מגרשים במתחם, ובימים אלה פועלת לגיבוש ואישור תב"ע . שטח מגרש אחד הוא כ-2000 דונם ועליו ניתן לבנות 40 יחידות דיור ומגרש נוסף בשטח 1,650 מ"ר להקמת 32 יח"ד.

לדברי שגיא לנצ'נר מנכ"ל ינוב: "הפרויקט ייבנה במיקום הכי נחשק בהוד השרון, ובשונה מהמתחמים הסמוכים, הוא יכלול בנייני בוטיק ולא מגדלי ענק. אנו צופים ביקושים גבוהים בפרויקט הודות למיקום האידאלי, מצד אוכלוסייה בחתך סוציו-אקונומי גבוה יחסית. חתמנו על העסקה לאחר משא ומתן ממושך מול בעל הקרקע תושב ותיק מהוד השרון".

- מידאס השקעות בנדל"ן הודיעה בתחילת השבוע על כך שהחברה יחד עם שתי שותפות (בחלקים של שווים) מתכוונת לרכוש כ־75 מהזכויות בפרויקט קרית ענבים (25% לכל שותפה). חברת הנכס מחזיקה במתחם בילוי, נופש וספורט הכולל מבנה מסחרי ושטחים נוספים על שטח קרקע של כ-100 דונם בקיבוץ קרית ענבים. בתמורה לרכישת המניות והזכויות הנרכשות, ישלמו הרוכשים למוכרת סך של 16.5 מיליון שקלים. בכוונת החברה לממן את חלקה בעסקה, המסתכם לסך של כ-5.5 מיליון ש"ח, ממקורותיה העצמאיים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מידאסאפי נכסיםדה לסרשגיא לנצ׳נרשוק ההוןאיל הנדלרורשהקרית ענבים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...