דירת 4 חדרים נמכרה ב־7.5 מיליון שקלים ברמת החייל שבתל אביב

עסקה תקדימית: מדובר בבית שהוקם לפני כ־60 בגודל 110 מ"ר על מגרש של 300 מ"ר; הנכס הוצע במסגרת כינוס נכסים, יותר מ־100 איש הגיעו לצפות בנכס; הרוכשים: זוג עם שלושה ילדים אשר חיפשו בית בשכונה זה שנתיים

שיתוף הכתבה
הנכס המדובר והנכס הסמוך שנמכר בקרוב ל־2 מיליון שקלים פחות לפני פחות משנה (שי שהרבני) הנכס המדובר והנכס הסמוך שנמכר בקרוב ל־2 מיליון שקלים פחות לפני פחות משנה (שי שהרבני)

עסקה תקדימית: בית בו ארבעה חדרים בקומה וחצי בשכונת רמת החייל שבתל אביב נמכר בסכום אסטרונומי של כ־7.5 מיליון שקלים. הבית שהוקם לפני כ־60 שנה משתרע על מגרש של 300 מ"ר כאשר גודלו של הבית עומד על 110 מ"ר.

הנכס ברחוב יורק שטיינר הוצע במסגרת כינוס נכסים לפני כחודש, במהלך של שבועות בודדים הגיעו 100 מתעניינים לביקור וצפייה בנכס. הוגשו שש הצעות בטווח שבין 5.9 ל־6.6 מילון שקלים. הקונים הינם זוג עם שלושה ילדים אשר חיפשו בית בשכונת רמת החייל זה שנתיים. הבית כאמור, כולל קומה וחצי כאשר הקומה השנייה בנויה ללא היתר, אך הרוכשים החדשים צפויים להרוס את הבית ולבנות במקום בית חדש ובתמהיל מודרני כאשר יש להם אפשרות לבנות בית בשטח של 300 מ"ר, 3 קומות מרתף.

שי שהרבני, יועץ נדל"ן ושמאי מקרקעין הפעיל בצפון תל אביב ומי שתיווך בעסקה מסביר עד כמה המחיר גבוהה: "לפני שנה וחצי מגרשים כאלה נמכרו ב־5 מיליון שקלים. הבית הצמוד לבית הזה, בית ממש דומה בגודל 95 מ"ר וגם כן קרקע של 300 מ"ר נמכר לפני פחות משנה בסכום של 5.6 מיליון שקלים לאחר שהיה בשוק יותר מחצי שנה. המחיר למטר בעסקה הזו עומד על 25 אלף שקלים למטר, המחירים בשכונת רמת החייל למטר עומדים על 15-17 אלף שקלים.

ישנן לא מעט סיבות אשר יכולות להסביר את הזינוק במחיר. למשל, לעומת דירות, לבתים צמודי קרקע יש היצע נתון מה שכמובן מעלה את המחירים. דבר נוסף מדובר ברחוב נהדר בשכונה נהדרת אותטנית וסולידית, זה כמו כפר בתוך תל אביב. אמנם מי שקונה את הבתים האלה הורס אותם ובונה בתים חדשים אך הם אינם נוצצים ומנקרי עיניים כמו בשכונות אחרות.

לשכונה יש את האופי הזה שנשמר ומאפיין אותה ואוכלוסייה הטרוגנית. המאפיינים הללו משפיעים על אנשים לשלם את המחירים האלה להבדיל משכונות אחרות שיכולות להיות "יוקרתיות יותר". אפקט נוסף שהתקיים כאן הוא כמובן כמות המתעניינים והמציעים הגבוהה יצרה סוג של "לחץ לקנות". התתמחרות נמשכה שעה וחצי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תל אביבצפון תל אביבעסקהרמת החיילשי שהרבני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...