אלו שלושת המועמדים הסופיים לראשות מינהל התכנון

ועדת האיתור למינוי מנהל מינהל התכנון המליצה לשרת הפנים על שלושה מועמדים סופיים שיחליפו את דלית זילבר בתפקיד: אדריכלית משרד השיכון, מנהל אגף בכיר ברמ"י וסגנית ראש המטה לתכנון לאומי

שיתוף הכתבה
מנכ"לית מינהל התכנון היוצאות דלית זילבר (ניב קונטר)מנכ"לית מינהל התכנון היוצאות דלית זילבר (ניב קונטר)

ועדת האיתור למינוי מנהל מינהל התכנון בראשות עו"ד שלומי הייזלר, יו"ר מטה התכנון הלאומי, המליצה לשרת הפנים על שלושה מועמדים סופיים לתפקיד: 

ורד סולומון ממן -  אדריכלית משרד השיכון. ממן היא האישה הראשונה בתפקיד זה. לפני כן שימשה כאדריכלית עיריית ראשון לציון. האדריכל הראשי של משרד השיכון הוא הסמכות התכנונית העליונה במשרד, שאחראי על כלל התכנון המקודם על ידי המשרד.

רפי אלמליח -  מנהל אגף בכיר, תכנון ופרויקטים ברשות מקרקעי ישראל החל  מ-2012. אלמליח הועסק ב’מינהל מקרקעי ישראל’ מאז 1996, ושימש בכמה תפקידי מפתח באגף התכנון, בהם  מנהל האגף וסגן מנהל.

שירה ברנד - סגנית ראש מטה התכנון הלאומי, עו"ד שלומי הייזלר. במסגרת תפקידה הייתה ברנד אחראית על הקשר של מנהל התכנון בנושאים של ועדות מחוזיות, ועדות ערר ורישוי. לפני כן שימשה יו"ר הוועדה המחוזית מרכז.

באוגוסט הקרוב תסיים דלית זילבר את תפקידה כמנכ"לית מינהל התכנון , לאחר שתשלים קדנציה מלאה של חמש שנים. שרת  הפנים איילת שקד צפויה לראיין את המועמדים ולקבל החלטה בימים הקרובים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דלית זילברשירה ברנדרפי אלמליחורד סולומון ממןמינהל התכנון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...