חדשות הנדל"ן: רובי קפיטל תממן פרויקט של גיא-לי בהשקעות בניין במתחם השוק בכפר סבא

פרשקובסקי מציגה דוחות רבועניים חיוביים • ישראל קנדה משהה את המגעים לרכישת נורסטאר • טענות חברת מירלנד התקבלו בביהמ"ש בסנט פטרסבורג

שיתוף הכתבה
פרויקט השוק בכפר סבא. קרדיט הדמיה גיא לי השקעותפרויקט השוק בכפר סבא. קרדיט הדמיה גיא לי השקעות

 

• מתחם השוק המתחדש בכפר סבא ממשיך להתפתח, ולאחרונה נחתם הסכם מימון בין חברת מימון הנדל"ן רובי קפיטל לבין יזמית וקבלנית הנדל"ן גיא-לי השקעות בניין, שמאפשר את יציאתו לדרך של פרויקט חדש בן קומה מסחרית כפולה ו-7 קומות מגורים ברחוב המייסדים 29. 

הפרויקט יוקם על שטח של כדונם וחצי ויכלול 519 מ"ר מסחר, 25 דירות בנות 3,4,5 ו-6 חדרים וחניון תת קרקעי. לפרויקט תהיה חזית אחת לשוק העירוני המתחדש וחזית אחת לרחוב המייסדים השקט והמבוקש במרכז העיר.

•  פרשקובסקי מציגה את הדוחות לרבעון ראשון של שנת 2022 עם הכנסות של כ- 240 מיליוני ₪ ורווח גולמי של כ-83 מיליון ₪, שמהווה שיעור רווחיות גולמית של כ-35%, זאת לעומת רווח גולמי של כ- 82 מיליון ₪ עם רווחיות גולמית של כ-32% בתקופה המקבילה אשתקד.בשורה התחתונה החברה רושמת רווח כולל ברבעון בסך של כ-98 מיליון ₪ לעומת סך של כ- 56 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, המהווה זינוק של 74%.

• בהמשך לדיווח המיידי של ישראל קנדה מיום 24 באפריל 2022 בקשר עם הצעה בלתי מחייבת שהגישה החברה לנורסטאר החזקות אינק, בה מחזיקה ישראל קנדה במניות המהוות כ-21.6% מהון המניות המונפק והנפרע של נורסטאר.  על כוונה להיכנס למו"מ להתקשרות לרכישת כל מניות נורסטאר שאינן מוחזקות על ידי החברה ו/או אחרים, מתכבדת החברה לעדכן כי ביום 23 במאי 2022 החליט דירקטוריון החברה להקפיא את המו"מ נשוא ההצעה וזאת לאור המצב בשווקים הגלובליים.

• התקדמות בחזית מירלנד דיוולופמנט בסנט פטרסבורג: "החברה מבקשת לעדכן כי ביום 25 במאי, 2022 ,נמסר לה על ידי החברה המאוחדת, כי בית המשפט החליט לקבל את טענות החברה המאוחדת כנגד בעלי הדירות כאמור. כפי שנמסר לחברה המאוחדת על-ידי יועציה המשפטים ברוסיה, לנתבעים קיימת אפשרות לערער על החלטת בית המשפט בתוך חודש ימים ממועד פרסום ההחלטה בנוסח המלא. 

החברה הגישה תביעה בעזרת החברה המואחדת Petra-8 LLC בתור בעלת הזכויות נדל"ן למגורים בסנט פטרסבורג -Triumph Park. כנגד 11 בעלי דירות בשלב 3 של הפרויקט לביטול רישום בגין בעלותם על הקרקע (הכוללת את שלב 3 ואת שלב 8) בטענה כי אלו חסרי תוקף או בסיס משפטי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פרשקובסקיMirLand Development Corporation Plcרובי קפיטלגיא לויישראל קנדהכפר סבאנורסטאר החזקותמתחם השוקמירלנד דיוולפמנט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...