מאות אתרי בנייה עצרו את הפעילות לרגל יום הבטיחות הלאומי של ענף הבנייה

במהלך היום יתקיימו פעילויות הסברה והדרכה בתחום השמירה על חיי אדם באתרי הבנייה ובמפגשים ופעילות חינוך לנוער וסטודנטים; באתרי הבנייה ברחבי הארץ בוצעו כינוסים של עובדים ומנהלים, עם הדרכות מיוחדות ודיונים לשיפור הבטיחות

שיתוף הכתבה

היום מציינים  בישראל את היום הלאומי לבטיחות בענף הבנייה. את הפעילות מוביל מטה הבטיחות בענף הבנייה של הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה , התאחדות הקבלנים בוני הארץ והסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, ושותפים בו גם קרן מנוף של הביטוח הלאומי והמוסד לבטיחות וגהות. במהלך היום יתקיימו פעילויות הסברה והדרכה בתחום השמירה על חיי אדם באתרי הבנייה ובמפגשים ופעילות חינוך לנוער וסטודנטים.

באתרי הבנייה ברחבי הארץ בוצעו כינוסים של עובדים ומנהלים, עם הדרכות מיוחדות ודיונים של חשיבה משותפת על כלים לשיפור הבטיחות בכל אתר ובאופן העבודה בכלל.

כמו כן כיתות על גלגלים הכוללות מחשוב יאפשרו לבני נוער  להתנסות בהדרכות בטיחות שמופעלות לאורך כל השנה באלפי אתרי בנייה ברחבי הארץ לשינוי תרבות לשמירה על בטיחות בכלל. בנוסף מתארחים סטודנטים למקצועות הבנייה מכל הארץ אתרים בהליכי ההדרכות.

יום זה ייחתם בטקס מרכזי במרכז פרס לשלום בהשתתפות נציגי ממשלה, בראשם סגן שרת הכלכלה יאיר גולן המוביל כיום את נושא המאבק בתאונות עבודה בממשלה, מנהלי חברות בנייה בראשות נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, ראול סרוגו, נציגי עובדים ומנהלי עבודה בענף בראשות יו״ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, יצחק מויאל, מנהל קרן מנוף, שגב קיים, ונציגים של גופים המסייעים לענף ביצירת שינוי התרבות בתחום הבטיחות - טייסי קרב לשעבר ורופאים בכירים, המלווים את תוכנית "כוכבי הבטיחות", שבה עוברות חברות בנייה הדרכות של חודשים לבנייה מחדש של תפיסת הבטיחות בהן.

במהלך הכנס יתקיים אירוע זיכרון לעובדי בנייה שנהרגו בעת עבודתם, פאנל מקצועי וחלוקת תעודות לחברות בענף שהוסמכו לקבל "כוכבי בטיחות" – דירוג הצפוי להפוך לכלי מרכזי ביצירת כדאיות בהשקעה בבטיחות.

לדברי ראש מטה הבטיחות של ענף הבנייה, אלוף מיל. איל בן ראובן: "יום הבטיחות מהווה עוד אבן דרך חשובה במאבק הבלתי מתפשר להורדה משמעותית בכמות התאונות והנפגעים בענף הבנייה. אנחנו בתהליך של שינוי שקורה בעצם ימים אלה ואני קורא לכל המנהלים והעובדים בענף הבנייה להצטרף ליום הזה ולהיות שותפים מלאים במאבק החשוב הזה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בטיחות באתרי בנייהראול סרוגושגב קייםיצחק מויאליאיר גולןהתאחדות בוני הארץהקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה,הסתדרות עובדי הבניין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...