נתניה: שיא מכירות במגדל הצוק 10-2 דירות בהיקף של 30 מיליון שקל נרכשו ב-10 ימים

הפרויקט יוקם בשכונת פארק הים בשטח של 5.7 דונם – ויכלול מגדל בן 26 קומות ובו 101 דירות, מתקני כושר הידראוליים, פינות שיזוף והירגעות, מועדון דיירים מעוצב ועוד ● הדירות שנמכרו במסגרת פריסייל הן בנות 4 ו-5 חדרים

שיתוף הכתבה
שאול לוטן, מנכ"ל לוינשטין נכסים על רקע מגדל הצוק 2שאול לוטן, מנכ"ל לוינשטין נכסים על רקע מגדל הצוק 2

הקבוצות לוינשטין ומגיל מדווחות על שיא מכירות בפרויקט מגדל הצוק 2 בנתניה –10 דירות בתוך 10 ימים בלבד. מדובר בדירות 4 ו- 5 חדרים שנמכרו במסגרת פריסייל, בהיקף מכירות של כ- 30 מיליון שקל.

פרויקט מגדל הצוק 2 כולל מתחם מגורים הוליסטי יוקרתי, בשטח של 5.7 דונם, בשכונת פארק הים בנתניה. המתחם יכלול מגדל מגורים בן 26 קומות ובו 101 דירות בתמהיל מגוון: דירות בנות 4 ו- 5 חדרים בגדלים שונים וכן פנטהאוזים. בנוסף, יכלול המתחם הייחודי, שממוקם בקרבה לחוף הים ולמרכז העיר, חדר כושר; פארק מתקני כושר הידראוליים; מתחם יוגה ופילאטיס; פינת צ'יל הכוללת ערסלים, פינות ישיבה מוצלות ופינות שיזוף; מועדון דיירים מעוצב; שבילי הליכה ואזורי ישיבה; חדר עגלות ואופניים ועוד.

הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים "לאה רובננקו אדריכלים" וייבנה בסטנדרטים גבוהים – הכוללים  גם חניון תת קרקעי, לובי כפול מוגבה, 4 מעליות מהירות ועוד. כמו כן, הפרויקט ייבנה בשיטת הבנייה היבשה הייחודית, המשלבת טכנולוגיות בנייה מתקדמות המשפרת את הבידוד האקוסטי והתרמי בדירות.

מהחברות נמסר כי דירות 4 חדרים, בשטח של 103 מ"ר עם מרפסת בשטח של 15 מ"ר, מוצעות למכירה במחיר של החל מ- 2.925 מיליון שקל; דירות 5 חדרים, בשטח של 138 מ"ר עם מרפסת בשטח של 15 מ"ר, מוצעות למכירה במחיר של החל מ- 3.65 מיליון שקל, ופנטהאוז בקומה ה-26, בשטח של 168 מ"ר עם מרפסת בשטח של 91 מ"ר, יימכר ב-10 מיליון שקל.

שכונת פארק הים בנתניה הנבנית בדרום העיר, באזור בתי המלון וטיילת החוף, מוקמת על אחת מעתודות הקרקע הגדולות בעיר, בשטח של 885 דונם ומתוכננת להפוך לרובע עירוני חדש שיקשר בין ציריה הראשיים של נתניה. השכונה תכלול כ-3,000 יחידות דיור, בצמוד למע"ר העתידי (מרכז עסקים ראשי),מבני ציבור וחינוך, כאשר במרכז השכונה מתוכנן שטח ציבורי פתוח (שצ"פ) – פארק מרכזי בשטח של כ-50 דונם המהווה ציר ירוק המשכי בעיר ובו מתוכננים שבילים להולכי רגל ולרוכבי אופניים, כמו גם פעילויות משחק, נופש ומנוחה. אורי פליישמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת לוינשטין , מסר: "הפרויקט ממוקם בפריים לוקיישן, במרחק של כ-350 מטר מהים ובשכונת פארק הים האטרקטיבית שמושכת אליה ביקושים רבים. היתרון המרכזי של הפרויקט טמון באורח החיים הייחודי והנוח שהוא מספק לדייריו: הפרויקט מאפשר חווית מגורים הוליסטית, כשהכול נמצא במרחק נגיעה. אנחנו מזהים כבר היום את הביקושים הגבוהים, הן מצד תושבי האזור והן מצד משקיעים המבינים את הפוטנציאל הטמון בפרויקט".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פארק היםקבוצת משולם לוינשטיןאורי פליישמןנתניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...