דן נדל"ן רוכשת את "בית מגור" ב־130 מיליון שקל

זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה הציבורית "דן" תקים במקום הבניין הישן בנאות אפקה מגדל מגורים בן 17 קומות – בעלות כוללת של 230 מיליון שקל; המגרש שעליו הוא ממוקם ושטחו 1,500 מ"ר, נמצא בשכונת נאות אפקה בתל אביב.

שיתוף הכתבה
אופיר קרני - צילום: יונתן בלום; ברקע: בית מגור - צילום: מיכל כהן-מינץאופיר קרני - צילום: יונתן בלום; ברקע: בית מגור - צילום: מיכל כהן-מינץ

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה הציבורית "דן", חתמה לאחרונה על הסכם לרכישת הבניין המכונה "בית מגור" והמגרש שעליו הוא ממוקם ששטחו 1,500 מ"ר, בשכונת נאות אפקה בתל אביב. על המגרש תשלם הקבוצה כ-130 מיליון שקל.

הבניין בן 3 הקומות, הכולל כ-2000 מ"ר של שטחי משרדים, בקרן הרחובות קהילת סלוניקי וקהילת ונציה, נרכש על ידי דן נדל"ן מידי בעלים פרטיים וחברת "מגור החזקות" הנמצאת בבעלות משפחת רונן.

על פי התב"ע אשר אושרה לאחרונה, בכוונת חברת דן נדל"ן להקים מגדל מגורים שיתנשא לגובה 17 קומות ובו 51 דירות, במקום שבו ניצב כיום בניין "בית מגור" הישן שנבנה בשנת 1978.

על פי דן נדל"ן, עלותו המשוערת של הפרויקט מסתכמת בכ-230 מיליון שקלים, סכום המשקף את עלות הקרקע והבנייה. שיווק הדירות במגדל יחל בעוד כשנתיים, בסמוך לקבלת היתר הבנייה. את דן נדל"ן ייצג בעסקה משרד עו"ד גורניצקי ושות'.

דן נדל"ן היא חברת הבת של קבוצת דן תחבורה ציבורית, העוסקת ביזמות נדל"ן , מתכננת ומבצעת פרויקטים רחבי היקף בתחום המגורים, המשרדים והמסחר ואמונה על הרחבת ופיתוח זרוע הנדל"ן בקבוצה.

במסגרת פעילותה קידמה החברה פרויקטים יזמיים רבים ברחבי גוש דן, כדוגמת פרויקט היוקרה ארלוזורוב 17 בתל אביב. ובימים אלו החברה מקדמת פרויקט עצום בשיכון דן בתל אביב, עם למעלה מ-750 יחידות דיור, וכן את פרויקט פסגת דן ברמת גן, הכולל מגדל בן 40 קומות ו-195 יחידות דיור.

אופיר קרני, מנכ"ל קבוצת דן: "מדובר בפרויקט נוסף של קבוצת דן בלב אזור הביקוש, הממשיך להגדיל את ההשקעות של הקבוצה בתחום הנדל"ן למגורים וזאת לצד פעילותה בתחום הנדל"ן המניב שגדל אף הוא בשנים האחרונות. פרויקטים אלו משתלבים עם הפיכת החברה לשחקן מרכזי ואסטרטגי בכל תחומי הנדל"ן. לקבוצת דן קרקעות לפיתוח בערים שונות בישראל ובאזורי הביקוש בפרט,  שבכוונתה להשביח, והיא ממשיכה בכל עת לחפש הזדמנויות רכישה של קרקעות נוספות ושותפויות בשוק החופשי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דן נדל"ןאופיר קרניבית מגור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...