עסקת קומבינציה בפתח תקווה: "קן התור הנדסה ובניין" תבנה מגדל משרדים יוקרתי בקרית אריה

העירייה אישרה את התב"ע לפרויקט שיתפרש על שטח של כ-50,000 מ"ר ברחוב אפעל המרכזי ויכלול אזורי מסחר ומשרדים ● כיום עומדים במקום מפעלי תעשייה ומזון ישנים – והיזמית חברה לשתי משפחות הבעלים ואיחדה את השטחים שבבעלותן, בהיקף כולל של 5,000 מ"ר

שיתוף הכתבה

אור ירוק לפרויקט שיוצא לדרך בזכות עסקת קומבינציה באזור התעשייה קרית אריה בפתח תקווה: חברת " קן התור הנדסה ובניין" קיבלה מעיריית פתח-תקווה את האישור לתב"ע להקמת מגדל משרדים יוקרתי בשטח של כ-50,000 מ"ר. חטיבת היזמות של החברה הובילה את עסקת הקומבינציה במסגרתה אוחדו שני שטחים סמוכים במרכז הרחוב בשטח כולל של כ-5,000 מ"ר, המקנים לחברה 600% בנייה בפרויקט. ההיתר לפרויקט צפוי להתקבל בקרוב.

השטח, בגודל כ-5,000 מ"ר נמצא בבעלות שתי משפחות, שאליהן חברה " קן התור הנדסה ובניין" במטרה להוציא את הפרויקט לפועל. כיום קיימים בשטח זה מפעלי תעשייה ומזון ישנים. מגדל המשרדים היוקרתי מתוכנן להיבנות במיקום אסטרטגי – בקרבה לצומת ז'בוטינסקי ולתחנת הרכבת הקלה. הבניין צפוי לכלול כ-50,000 מ"ר שיתפרשו על פני 26 קומות – מסחר ומשרדים וכן מרתף חנייה.

את תכנון הפרויקט מוביל משרד האדריכלים "בר לוי אדריכלים", הנחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום, האחראי לתכנונם של שורת פרויקטים אדריכליים מהייחודיים בנוף הישראלי. מטרת החברה היא להקים מגדל יוקרתי שימשוך אליו חברות רבות בזכות המיקום המצוין שלו ואיכות התכנון והבנייה.  

ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, מסר: "אזורי העסקים בעיר מהווים כבר כיום מוקד משיכה לחברות טכנולוגיה ומשרדים פרטיים, אשר מבינים כי בשנים הקרובות, עם מימוש המהפכה התחבורתית שבדרך, העיר תהיה נגישה לעובדים שגרים בתוכה ולאלו שבאים מבחוץ. שגשוגה של פ"ת תלוי הרבה מאוד בפיתוח אזורי העסקים ואנחנו פועלים בכל מישור אפשרי – הן מול החברות והן ברמה התכנונית כדי לפתח את אזורי העסקים באופן מיטבי וראוי לעיר המתחדשת".

ציפי וינר, מנכ"ל נכסי קן התור , ציינה: "אנחנו שמחים להוציא לפועל תכנית להקמת מגדל משרדים יוקרתי בשילוב קומות מסחר, בסמוך לאחד מצירי התנועה המרכזיים של גוש דן. זהו פרויקט דגל עבור החברה ואנו משקיעים את כל המאמצים במטרה לעמוד בסטנדרטים המזוהים עם החברה. אנו מודים לשותפים בפרויקט, לראש העיר רמי גרינברג ולאנשי התכנון בעיר שסייעו בקידום הפרויקט".

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמי גרינברגקן התור התחדשות עירוניתפתח תקווהציפי וינר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...