גזית גלוב עוברת מהפסד לרווחיות ולרבעון חזק

הרווח הנקי לבעלי המניות של החברה הסתכם ברבעון בכ-320 מיליון שקל לעומת הפסד של 163 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה

שיתוף הכתבה

גזית גלוב מדווחת על תוצאות חיוביות לרבעון הרביעי של 2021. הרווח הנקי לבעלי המניות של החברה הסתכם ברבעון בכ-320 מיליון שקל לעומת הפסד של 163 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.

ה- FFO (רווח נקי בתוספת דיבידנדים והשקעות) עלה ברבעון בכ-5.4% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה והסתכם בכ-98 מיליון שקל. ה- FFO למניה (ללא השפעת שערי חליפין יומיים) עלה ברבעון בכ-6.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ-0.65 שקל למניה.

במהלך הרבעון נרשמה עליית ערך בנדל"ן להשקעה ונדל"ן להשקעה בפיתוח של כ-517 מיליון שקל. ברבעון נחתמו גם הסכמי שכירות חדשים כולל אופציות בשטח להשכרה  של כ-3,000 מ"ר ובשכר דירה ממוצע משוקלל העולה בכ- 39% על שכר הדירה ששולם על אותם שטחים.

במבט שנתי תזרים המזומנים מפעילות שוטפת למניה (סולו מורחב) היה חזק בשנת 2021 ועלה בכ-15% לעומת שנה שעברה ועמד על כ- 2.84 שקלים למניה. הרווח הנקי לבעלי המניות של החברה בשנת 2021 הסתכם בכ-646 מיליון שקל לעומת הפסד של 653 מיליון שקל בשנה שעברה.

פדיונות השוכרים במרכזים המסחריים בישראל ללא חודשי סגר ובתי קולנוע עלו בשנת 2021 בכ- 5.1% לעומת שנת 2019.ליום 31 בדצמבר 2021, יתרות הנזילות של החברה וחברות הבנות בבעלות מלאה מסתכמות בכ- 3.1 מיליארד שקל.

לאחרונה הודיעה גזית Horizons, חברת הבת בבעלות מלאה, כי קיבלה את אישור הרשויות להגדלת פרויקט המגורים להשכרה שלה במיאמי, Brickell Gateway, מ-364 יח"ד ל-504 יח"ד. כמו כן, הודיעה כי רכשה מול הפרויקט נכס מסחרי בשטח של כ-840 מ"ר תמורת 20.1 מיליון דולר אשר כעת מושכר במלואו לחמישה דיירים, על שטח קרקע של כ- 1.3 דונם. זוהי הרכישה השלישית של גזית גלוב באזור בריקל, לאחר הרכישה המוצלחת ביוני 2021 של בניין הדירות Maizon הכולל 262 יח"ד המושכרות במלואן. כמו כן זכתה במכרז בבית כאל בגבעתיים תמורת 336 מיליון שקל.

לדברי חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל גזית גלוב , "בעיקר פעלנו בתחום המגורים להשכרה בישראל, באירופה ובארצות הברית, תחום שמהווה את אחד ממנועי הצמיחה הבולטים של הקבוצה. אטריום הפכה לחברה בת בבעלותנו המלאה, מה שיגדיל את הגמישות הניהולית והפיננסית של הקבוצה. אנו ממשיכים במאמצים להורדת המינוף ועלויות המימון, כפי שבאו לידי ביטוי בגיוסים האחרונים לצד מהלכים עסקיים נוספים שאנו מקדמים הכוללים מכירה משמעותית של נכסים שאינם נכסי ליבה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובחיים כצמןגזית הורייזןשוק ההוןמיאמירווח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...