עבודות בהיקף של כ-1.68 מיליארד שקל – בתוך חודש וחצי: קבוצת ברן בשרשרת הסכמים בישראל ובחו"ל

העסקה האחרונה היא להקמת שני מפעלי תעשייה במדינה באסיה, בהיקף של 220 מיליון שקל • באמצע דצמבר האחרון חתמה על מזכר הבנות לעבודות תשתית באפריקה, בהיקף של כ-1.4 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן (IRM)איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן (IRM)

קבוצת ברן , המתמחה בהנדסה ובניהול פרויקטים, חתמה לאחרונה על שלוש עסקאות מרכזיות, בסכום כולל של כ-1.68 מיליארד שקל, בעיקר בתחום התשתיות והתעשייה – בישראל וברחבי העולם. מדובר על עסקאות באסיה, באפריקה וכאן בישראל.

היום (ג') הודיעה החברה כי חברה בת שלה, ברן אפקו, התקשרה עם "חברה תעשייתית מהמובילות בישראל" על שני הסכמים למתן שירותי הקמה של שני מפעלים תעשייתיים תהליכיים במדינה מסוימת באסיה, הכוללים, בין היתר, תכנון, רישוי, רכש, אספקה, בינוי, הקמה, והרצה של המפעלים. שמה של החברה המזמינה, ושל המדינה שבה יוקמו הפרויקטים, לא נמסר.

"הפרויקט יבוצע על ידי החברה הבת לצד קבלן משנה המתמחה בעבודות בתחום הפרויקט", כך בהודעה לרשות לניירות ערך, "והשניים יחלקו באופן שווה באחריות וברווחיות הפרויקט. בהתאם להסכמים, היקף הפרויקט בכללותו הינו בסך של כ-220 מיליון שקל.

התמורה בגין הפרויקט תשולם בהתאם לתנאים כפי שנקבעו בין הצדדים, והחלקה תשולם במטבע המקומי של מדינת היעד, לטובת תשלום עבור ביצוע עבודות באמצעות קבלני משנה מקומיים. חלק ממנה תשולם בדולרים. תקופת ביצוע הפרויקט הינה כ-24 חודשים, אשר תחל עם חתימת ההסכם ולאחר השלמת הענקת הערבויות הנדרשות"

התמורה בגין הפרויקט תשולם בהתאם לתנאים כפי שנקבעו בין הצדדים, והחלקה תשולם במטבע המקומי של מדינת היעד, לטובת תשלום עבור ביצוע עבודות באמצעות קבלני משנה מקומיים. חלק ממנה תשולם בדולרים. תקופת ביצוע הפרויקט הינה כ-24 חודשים, אשר תחל עם חתימת ההסכם ולאחר השלמת הענקת הערבויות הנדרשות".

בתחילת החודש החולף הודיעה החברה כי חברה בת אחרת שלה, ברן ישראל, התקשרה בהסכם תכנון ביצוע במתכונתTurn Key  עם "חברה תעשייתית מובילה בישראל", ששמה גם כאן לא נמסר, לטובת תכנון, רכש, הקמה והרצה של מתקן תעשייתי אקולוגי לטיפול בפליטות לאוויר. "התמורה הצפויה בגין מתן השירותים היא כ-32 מיליון שקל", הודיעה החברה, "והיא צפויה להתקבל במהלך 15 החודשים ממועד חתימת ההסכם, על פי אבני דרך הקבועות בהסכם".

באמצע דצמבר הודיעה החברה על העסקה הגדולה ביותר בעת האחרונה: חברת ברן אינטרנשיונל, חברה בת נוספת, חתמה על מזכר הבנות עם רשות ממשלתית לטובת ביצוע פיתוח, לרבות פיתוח חקלאי, באחת ממדינות אפריקה, עבור פרויקט תשתית בתחומי המים והפיתוח החקלאי. העבודות כוללות, בין היתר, תכנון ובניית סכר לאיגום מים, הכנת מאגר מים בקיבולת העולה על מיליארד קוב מים והכשרת שטחים חקלאים בהיקף העולה על 250,000 דונם. החברה מעריכה כי היקפו של הפרויקט הוא כ-400 מיליון אירו לתקופה של כ-36 חודשים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת ברןהרשות לניירות ערךאיציק פרנקנדל"ן בחו"לתעשייהתשתיות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...