פורסם המכרז למתחם הרכב הצפוני בפרויקט הכניסה לעיר ירושלים: 6,740 מ"ר למסחר, תעסוקה ושטחי ציבור

המתחם כולל גם שימור של שישה מבנים, ותוספת שתי קומות מעליהם, והריסה של שני מבנים • המכרז – בהמשך לאישור התוכנית למתחם במרץ האחרון

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם J בכניסה לעיר ירושלים (חברת עדן, החברה העירונית לפיתוח כלכלי ירושלים)הדמיית מתחם J בכניסה לעיר ירושלים (חברת עדן, החברה העירונית לפיתוח כלכלי ירושלים)

עוד מכרז יוצא לדרך בפרויקט הכניסה לעיר בירושלים: רשות מקרקעי ישראל מפרסמת מכרז חדש לשלושה מגרשים במתחם הרכב הצפוני, הוא מתחם J, הממוקם בין התחנה המרכזית לבין תחנת הרכבת הכבדה "יצחק נבון", ובין הרחובות יפו, נורדאו, ושז"ר.

כזכור, התוכנית למתחם אושרה במרץ 2021, לאחר שנים של סחבת והתנגדות רבה. היא מקצה 370 מ"ר למבני ציבור, 2,880 מ"ר לשטחי מסחר ו-3,540 מ"ר לשטחי תעסוקה – וכוללת גם שימור של שיש המבנים קיימים, עם תוספת של שתי קומות מעליהם, והריסת שני מבנים קיימים אחרים לטובת פיתוח כיכר עירונית רחבה והקמת מרכז מידע תחבורתי ותיירותי.

המגרשים שישווקו במסגרת המכרז מיועדים ליזמים, לחברות ולקבלנים. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה ישירה לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים, למטרת תעסוקה. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 7.3.2022 בשעה 12:00 בצהריים.

מתחם J בכניסה לעיר ירושלים. חברת עדן, החברה העירונית לפיתוח כלכלי ירושליםמתחם J בכניסה לעיר ירושלים. חברת עדן, החברה העירונית לפיתוח כלכלי ירושלים

מתחם J הוא חלק מרובע העסקים החדש שמוקם בימים אלו בכניסה לעיר, אשר יכלול כ-20 מגדלים בני 40-18 קומות, המיועדים לתעסוקה, למסחר, למלונאות, למגורים, למבני ציבור ולתרבות. כזכור, לפני כשנה וחצי, ביוני 2020, שווק בהצלחה המתחם הראשון שפרסמה רמ"י בפרויקט הכניסה לעיר, מתחם K, לחברות אמות השקעות ואלייד נדל"ן .

מנהל רשות מקרקעי ישראל , יעקב קוינט: "אני מברך על פרסום חוברת המכרז, שיהווה שינוי של ממש בעיר הבירה, יצעיד אותה קדימה ויוסיף שטחי תעסוקה, מגורים, מסחר ותיירות חדשים ומודרניים, שיענו על הצרכים המתפתחים של העיר. מכרז חדש זה, לצד כלל תוכנית שער הכניסה לעיר, צפוי להעניק לירושלים כניסה מרשימה, ולא פחות מכך - להביא לעיר תנופה כלכלית של ממש".

ראש העיר משה ליאון: "מתקדמים בבניין ירושלים! שיווק מתחם J הוא נדבך נוסף בפיתוח רובע הכניסה לעיר, שהעבודות להקמתו כבר החלו. בשנים הקרובות תשנה הכניסה לירושלים את פניה ותהפוך לרובע עסקים אטרקטיבי וחדיש, אשר ישלב מסחר ותעסוקה לצד מגורים, מלונאות ומוקד תרבות ופנאי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פרויקט הכניסה לעירעיריית ירושליםמתחם הרכב הצפונימתחם Kמתחם Jרשות מקרקעי ישראלעדן החברה לפיתוח כלכלי בירושלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...