בוליגו בעסקה נוספת בארה"ב – רכישת נכס לוגיסטי בכ-41 מיליון דולר; המניה עלתה מאז ספטמבר בכ-152%

מתחילת דצמבר האחרון הודיעה החברה על חמש עסקאות לרכישה ולמכירה של נכסים בארה"ב – ובהתאם עלתה המניה בתקופה זו בכמעט 80% • הנכס החדש שהיא רוכשת משתרע על פני 281,000 רגל רבוע

שיתוף הכתבה
איתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל (אושרית חכמון)איתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל (אושרית חכמון)

בוליגו ממשיכה בפעילות ענפה בארה"ב – והמניה עולה בקצב מרשים: החברה הודיעה היום (א') כי חברה בת שלה התקשרה בהסכם לרכישת נכס לוגיסטי במרילנד, ארה"ב, בתמורה לסך של כ-41.5 מיליון דולר. מדובר בעסקה החמישית שעליה מדווחת החברה מתחילת החודש החולף, כולל עסקאות שהושלמו – לרכישה ולמכירה של נכסים.

בהתאם לכך, מניית בוליגו עולה בקבצ מרשים: מסוף ספטמבר, אז החלה להיסחר – בהמשך להנפקתה הראשונה, לפי שווי של 320 מיליון שקל – עלתה המניה בכ-152%. עיקר העלייה, בכ-76%, נרשמה מתחילת דצמבר.

על פי ההודעה מהיום, הנכס שרוכשת החברה כולל שלושה מבני לוגיסטיקה ומסחר, בשטח של כ-281,000 אלף רגל רבוע יחד. "סך העסקה הצפוי, כולל סכומים המיועדים להשבחת הנכס, הינו כ-44.7 מיליון דולר", כך החברה בהודעה לרשות לניירות ערך. "חלק ההון העצמי הצפוי בעסקה מסתכם לסך של כ-17.7 מיליון דולר. 

החברה הבת תשמש בתור השותף הכללי (GP) ותהייה זכאית ל-100% מעמלת העסקה, דמי הניהול ודמי ההצלחה בפרויקט. הרכישה תמומן על ידי מימון בנקאי והשקעה של שותפים מוגבלים (LPs). בכוונת החברה להתחיל ולהשלים את גיוס ההון העצמי לעסקה בשבועות הקרובים. השלמת העסקה, בכפוף להתקיימות כל התנאים המתלים על פי הסכם הרכישה, צפויה להתבצע ברבעון הראשון לשנת 2022".

בסוף דצמבר דיווחה החברה על השלמת עסקה לרכישת מקבץ הדיור Retreat at Weaverville תמורת כ-37 מיליון דולר; שבוע לפני כן דיווחה החברה על השלמת רכישתו של מרכז מסחרי בשם Red Willow Plaza תמורת כ-25 מיליון דולר; בתחילת דצמבר עדכנה על הסכם למכירת מקבץ דיור תמורת כ-25 מיליון דולר; וסמוך לכך דיווח העל השלמת עסקה למכירת מקבץ דיור אחר תמורת כ-66.5 מיליון דולר

נזכיר כי בסוף דצמבר דיווחה החברה על השלמת עסקה לרכישת מקבץ הדיור Retreat at Weaverville הממוקם בצפון קרוליינה, תמורת כ-37 מיליון דולר; שבוע לפני כן דיווחה החברה על השלמת רכישתו של מרכז מסחרי בשם Red Willow Plaza במטרופולין אורלנדו, פלורידה, תמורת כ-25 מיליון דולר; בתחילת דצמבר עדכנה על הסכם למכירת מקבץ דיור בטקסס, תמורת כ-25 מיליון דולר; וסמוך לכך דיווח העל השלמת עסקה למכירת מקבץ דיור אחר, בצפון קרוליינה, תמורת כ-66.5 מיליון דולר.

בוליגו פועלת בתחום מקבצי הדיור, לצד חברת גרייקליף (Graycliff) כשותפה בלעדית. היא הוקמה בשנת 2012, ומטרתה היא רכישה והשבחה, ניהול והקמה של נכסים עבור משקיעים בארה"ב. עד היום היא ביצעה רכישות בכ-2.6 מיליארד דולר, ומימושים בכמיליארד דולר. היא פעילה, לצד הפעילות בתחום מקבצי הדיור, גם בדיור מוגן ובמסחר. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמקבץ דיורנדל"ן בחו"לבוליגואיתי גורן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...