הביקוש לשטחי מגורים באור עקיבא מתרחב גם מזרחה: אשדר רכשה כ-15.5 דונם תמורת כ-111 מיליון שקל

הקרקעות נמצאות בשטח תוכנית "גבעת עדה", הכוללת 2,885 יח"ד, על פני כ-675 דונם • אשדר תוכל להקים על הקרקעות שרכשה 212 יח"ד, ובכוונתה להגיש בקשה להקלה לטובת תוספת יח"ד

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אשדר, ארנון פרידמן (יח"צ)מנכ"ל אשדר, ארנון פרידמן (יח"צ)

מגמת הביקוש הגובר באור עקיבא נמשכת: על רקע הצלחת שכונת אור ים באור עקיבא, שהגדילה את שטחי העיר לדרום וזכתה לביקוש רב, וככל הנראה בעקבותיה, חלקים נוספים בעיר המתפתחת הופכים למוקדי ביקוש. על הכוונת כעת: שכונת "נחל עדה" שבמזרח העיר, בין האזור הבנוי לבין כביש 4, אשר תכלול 2,885 יחידות דיור בשני מתחמים.

אתמול (ב') הודיעה אשדר חברה לבנייה כי התקשרה בהסכמים עם צדדים שלישיים, שהינם בעלי הזכויות בקרקע בחלקה הצפון-מזרחי של העיר אור עקיבא, לרכישת הזכויות בשטח כולל של כ-15.5  דונם, תמורת כ-111 מיליון שקל.

על פי תכניות מתאר בתוקף, תוכנית נחל עדה א' ותוכנית נחל עדה ב', ניתן להקים על הקרקע כ-212 יחידות דיור ב-13 בנייני מגורים בני שש עד 14 קומות"

"על פי תכניות מתאר בתוקף, תוכנית נחל עדה א' ותוכנית נחל עדה ב', ניתן להקים על הקרקע כ-212 יחידות דיור ב-13 בנייני מגורים בני שש עד 14 קומות", כך בהודעת החברה לרשות לניירות ערך. בהתאם להסכם, התמורה תשולם למוכרים כך: סך של כ-28 מיליון שקל במועד חתימת ההסכם – סכום שיופקד בנאמנות ויועבר למוכרים עם רישום הערת אזהרה בקרקע; יתרת התמורה - ביום 14 בפברואר 2022, כנגד מסירת החזקה בקרקע לחברה.

בכוונת החברה להגיש בקשה להקלה לתוספת יחידות דיור, ללא תוספת זכויות בנייה. יובהר כי הקמת הפרויקט מחייבת הבשלה של כמה תנאים, ביניהם הוצאת היתר בנייה וקבלת הסכמה של
בעלי זכויות נוספים בקרקע. להערכת החברה, תחילת הקמת הפרויקט תארך כשלוש שנים".

נציין כי תוכנית נחל עדה א' מיועדת להקמת שכונת מגורים חדשה בת כ-1,600 יח"ד בבנייה רוויה, לצד שטחי מסחר ותעסוקה, שטחים לצרכי ציבור, מתקנים הנדסיים וקווי תשתית. תוכנית נחל עדה ב' מאפשרת הקמת שכונת מגורים חדשה בת כ-1,285 יח"ד, לצד שטחים לצורכי ציבור ושילוב שטחי מסחר. שתי התוכניות אושרו עוד בדצמבר 2019, אך כפי שמציינת החברה בהודעתה – היתר הבנייה עוד לא הוצא, לכל הפחו בחלקות שרכשה כעת.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשדרעיריית אור עקיבאשכונת אור יםהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...