רני צים משלימה סבב הנפקה נוסף בהיקף של 350 מיליון שקלים

במסגרת המכרז החברה קיבלה הצעות בהיקף כולל של 535 מיליון שקלים. שיעור הריבית יעמוד על 0.94% נמוך מריבית המקסימום שהוצע במכרז – 1.95%

שיתוף הכתבה
אבישי אברהם, מנכ"ל צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)אבישי אברהם, מנכ"ל צים מרכזי קניות (מאיר אדרי)

חברת רני צים הודיעה היום לרשות לניירות ערך, כי היא השלימה את השלב המוסדי בהנפקת סדרה ג' של החברה ותגייס סכום של כ-345 מיליון שקלים, בכפוף לקבלת אישור חברת הדירוג. ההנפקה יצאה לדרך במסגרת מכרז שפרמה החברה בימים האחרונים. 

במסגרת המכרז, "הוגשו לחברה התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים לרכישת 535,046 יחידות, בהיקף כספי כולל של כ- 535 מיליון ש"ח ע.ע. אגרות חוב. לאור היקף הביקושים במכרז, פנתה החברה אל חברת הדרוג P&S מעלות, בבקשה להגדיל את מסגרת ההנפקה של אגרות החוב, כך שתעמוד לאחר ההגדלה  על 350 מיליון ש"ח ערך נקוב אגרות חוב.

כפוף לקבלת אישור חברת הדירוג, בכוונת החברה לקבל התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים לרכישת 243,345 יחידות הכוללות, כל אחת, 1000 ש"ח ע.נ. אגרות חוב, בשיעור ריבית שנתי של 0.94%, אשר תהווה בהנפקה לציבור את שיעור הריבית המירבי שתישאנה אגרות החוב".

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב צמודות למדד, במשך זמן משוקלל של כ-5.9  שנים. איגרות החוב עומדות לפירעון בין השנים 2022 עד 2029 עם תשלומי ריבית חצי שנתיים בחודשים ינואר ויולי. איגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג S&P מעלות בדירוג 'BBB+'.  את ההנפקה הובילה חברת ווליו בייס, ולצידה קונסורציום חתמים הכולל את רוסאריו חיתום ואר. אי חיתום.

חברת רני צים מרכזי קניות פועלת בעיקר בתחום הנדל"ן המניב, רק לאחרונה דיווחנו כאן כי החברה תמכור 50% מפרויקט מרכז העסקים בכפר סבא לחברת גבע נדל"ן תמורת 165 מיליון שקלים לפי שווי שוק של 330 מיליון שקלים לפרויקט. ככל ותושלם העסקה, חברת רני צים צפויה לרשום רווח בסך של כ – 31 מיליון שקלים לפני מס בגין הפרויקט, והתזרים הצפוי לחברה הינו כ – 120 מיליון שקלים לפני מס.

אבישי אברהם, מנכ"ל צים מרכזי קניות: "אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בהנפקה ורואים בכך הבעת אמון בהנהלת החברה ובפעילותה העסקית. כמחצית מכספי תמורת ההנפקה ישמשו לפירעון סדרה א', תאריך את מח"מ ההתחייבויות של החברה, תפחית את הריבית, ותחזק את גמישותה הפיננסית.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני ציםאבישי אברהםצים מרכזי קניותרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...