פרויקט שלישי של חברת אאורה בגבעתיים: 320 יח"ד ברחוב שינקין במסגרת פינוי בינוי

שלושה מגדלים בני 20 קומות במקום חמישה מבנים ישנים. רק לאחרונה החברה החלה בשיווק במתחם א' של מתחם ההסתדרות בעיר

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים אאורה (גיל מגלד ויוסי אלטרמן)יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים אאורה (גיל מגלד ויוסי אלטרמן)

חברת אאורה בבעלותו של יעקב אטרקצ'י הודיעה כי הגיעה להסכמות מול נציגי דיירים במתחם ברחוב שינקין בגבעתיים, במסגרת ההסכם, החברה תקדם פרויקט לפינוי בינוי במתחם. המתחם כולל חמישה מבנים ישנים במצב ירוד ברחוב שינקין 64-50. במקום הבניינים הישנים, החברה מתכננת לבנות שלושה מגדלי מגורים בני 20 קומות שיכילו כ-320 יח"ד, בני שלושה עד חמישה חדרים, לצד שטחי מסחר, תעסוקה וגן ציבורי במרכז המתחם.

כעת החברה תתחיל להחתים את הדיירים המעוניינים בפרויקט, במטרה להגיע לרוב הנדרש בפרויקטים לפינוי בינוי, כדי לקדם את הפרויקט.

הדמיית הפרויקט (בן קוטלר)

את הדיירים מייצגים עורכי הדין אלעד זוסמנוביץ וגד שפסלס המקדמים את חתימות הדיירים מול הנהלת החברה. כמו כן, החברה מודיעה כי היא תחל בקידום התב"ע למתחם מול הוועדה המקומית בגבעתיים עבור המתחם. נציין, כי בימים אלה עיריית גבעתיים מקדמת את תוכנית המתאר לשנת 2040 לעיר. התוכנית בעיקרה מסדירה את אזורי ההתחדשות העירונית בעיר, בכללם את רוחב שינקין במסגרת מתחם 1א' בתוכנית.

לעיון בפרטי התוכנית הכוללנית לעיר גבעתיים לחץ כאן

פרויקט זה מצטרף לפרויקט ההתחדשות במתחם ההסתדרות א' בעיר, שם החברה כבר החלה לשווק דירות במסגרת פינוי בינוי שבמסגרתה יבנה מגדל מגורים בן 25 קומות הכולל 168 יח"ד, במקביל, החברה מקדמת פרויקט נוסף במתחם ט' של מתחם ההסתדרות, שם החברה מתכננת לבנות 557 יחידות דיור, שמתוכן החברה תשווק לשוק החופשי 383 יחידות דיור. החברה מעריכה שהיא תחל בשיווק מתחם ט' עד לסוף שנת 2022.

כזכור, לפני שבוע פרסמנו כי חברת אאורה נבחרה להקים את המבנה החדש בחולון במקום המבנה שקרס לפני כשלושה חודשים. לפי התוכנית, החברה תקים מבנה בן עשר קומות שיכיל 88 יח"ד, במקום 33 יח"ד שהיו במבנה שקרס.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה : "אנו מממשיכים לחזק את הנוכחות שלנו באזורי הביקוש – מיקום הפרויקט הוא יוצא דופן בלב ליבה של גבעתיים במרכז התוסס  של העיר עם נגישות לצירי התחבורה הראשיים. נספק לדיירים הוותיקים ולרוכשים שכונה מפוארת ומרווחת, עם פיתוח אזורי ברמה גבוהה. אני מודה על האמון שהם נותנים בנו לחדש את גבעתיים. בחודש האחרון  הודענו על כניסה לפרויקטים משמעותיים נוספים להקמת שכונות שלמות בחולון ובבת ים – בפרויקטים אלו, ויחד עם הפרויקט החדש בגבעתיים הגדלנו את עתודות הבנייה של החברה בכ- 1400 יח"ד שתומכים בהמשך הצמיחה המהירה של אאורה. נמשיך לפעול לחדש את ישראל ולקדם פרויקטים נוספים ברחבי הארץ".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'ימתחם ההסתדרותגבעתייםפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...