פרויקט להקמת בניין בן 18 קומות בהוד השרון יוצא לדרך אחרי 15 שנה; ברקת תעמיד מימון בהיקף 62 מיליון שקל

הפרויקט, שיוקם בשכונת מגדיאל המבוקשת בעיר, יכלול 40 קומות • לאחר קבלת היתר הבנייה, בתום שנים של המתנה, ניתן גם המימון - המורכב מהלוואות פרטניות לחברי הקבוצה, בהתאם להתקדמות הבנייה

שיתוף הכתבה
עדי גזית, מנכ"ל ברקת (יח"צ)עדי גזית, מנכ"ל ברקת (יח"צ)

אחרי 15 שנה של ניסיונות קידום – פרויקט בשכונת מגדיאל בהוד השרון יוצא סוף-סוף לדרך: מדובר בפרויקט להקמת מגדל בן 18 קומות בשכונה, אשר קיבל היתר בנייה לאחר תקופה ארוכה של ניסיונות. עם קבלת ההיתר זוכה הפרויקט גם למימון, מצד חברת ברקת, בסך של 62 מיליון שקל.

מדובר בפרויקט שבמסגרתו ייבנה מגדל בן 40 דירות, בשכונה שנחשבת לאחת המבוקשות בעיר ובאזור. חברת ברקת עדכנה היום (ג') כי "המימון נשוא ההסכם שנחתם מורכב מהלוואות פרטניות לחברי קבוצת הלווים, בהתאם להתקדמות הבנייה, בכפוף להשלמת בדיקות החיתום הפרטניות הדרושות על ידי החברה בסטנדרטיים המקובלים בחברה. 

סכומי ההלוואות יועמדו כנגד שעבוד ראשון על מקרקעי הפרויקט וכן שעבודים וביטחונות של כל הזכויות בקשר עם הפרויקט לטובת החברה הבת, כמקובל בעסקאות מימון של החברה. העמדת ההלוואות כפופה לכמה תנאים מתלים (לרבות רישום השעבודים לטובת החברה הבת),ומשכך אין כל ודאות אם תושלם העסקה ומתי, ו/או אם תועמד באופן מלא או חלקי"

סכומי הלוואות אלו יועמדו כנגד שעבוד ראשון על מקרקעי הפרויקט וכן שעבודים וביטחונות של כל הזכויות בקשר עם הפרויקט לטובת החברה הבת, כמקובל בעסקאות מימון של החברה. העמדת ההלוואות כפופה לכמה תנאים מתלים (לרבות רישום השעבודים לטובת החברה הבת),ומשכך אין כל ודאות אם תושלם העסקה ומתי, ו/או אם תועמד באופן מלא או חלקי".

הדמיית הפרויקט בהוד השרון. קרדיט: EVOLVEMEDIA ונדלסטיצר אדריכליםהדמיית הפרויקט בהוד השרון. קרדיט: EVOLVEMEDIA ונדלסטיצר אדריכלים

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "אנחנו ממשיכים בהעמקת פעילותנו בעסקאות מימון חדשות עם בעלי קרקע, קבוצות רכישה וחברות יזמיות ברחבי הארץ. אנו רואים את הביקוש הגובר להעמדת הלוואות לצורך קידום פרויקטי נדל"ן, וברקת תמשיך לפתח ולהרחיב את הכלים המימוניים שהיא מעניקה למגוון לקוחותיה, על מנת לשרתם באופן מיטבי ומותאם לצרכיהם". 

במקביל עדכנה השבוע ברקת כי הגדילה את ההלוואה לפרויקט "מעלה כתר" ברחוב בית הדפוס בירושלים לכ-110 מיליון שקל, באמצעות הלוואת גישור בהיקף בסך של 40 מיליון שקל, וזאת בהמשך להסכם הלוואת גישור שנחתם בין הצדדים משנת 2019, ולפיו ברקת נתנה לחברה היזמית הלוואה בהיקף כולל בסך של 70 מיליון שקל, לשם רכישת קרקע בירושלים שיעודה למשרדים ולמסחר.

נזכיר כי בתחילת החודש שעבר דיווחה החברה על מתן מימון ראשון מצידה לפרויקט משרדים – פרויקט להקמת בניין משרדים בפארק הורוביץ ברחובות, שיכלול כ-5,000 מ"ר משרדים ועוד כ-1,000 מ"ר שטחי מסחר. כפי שדיווחנו כאן, המימון שנתנה החברה הוא בהיקף של כ-90 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךעדי גזיתברקתevolve mediaמימון נדל"ןמימון חוץ בנקאיפרויקט מעלה כתר בירושליםנדלסטיצר אדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...