רגע חשוב באשדוד: החלו עבודות הפיתוח והתשתיות ברובע פארק לכיש – שיציע כ-2,700 יח"ד חדשות

קבוצת אורון אחזקות והשקעות היא שתבצע את העבודות – אשר יימשכו, על פי ההערכות, כשנתיים, ויעלו כ-45 מיליון שקל • "ייתן מענה לזוגות צעירים במקום ייחודי ובתכנון אורבני מתקדם וחדשני"

שיתוף הכתבה
הדמיית רובע פארק לכיש אשדוד (ארי כהן אדריכלים)הדמיית רובע פארק לכיש אשדוד (ארי כהן אדריכלים)

רגע מרכזי, אולי אף היסטורי, עבור העיר אשדוד: לאחרונה החלו עבודות התשתית ברובע החדש "פארק לכיש" שיוקם במסגרת הסכם הגג באשדוד. העבודות יארכו 24 חודשים, ועלותן המשוערת היא כ-45 מיליון שקל.

את העבודות תבצע קבוצת אורון אחזקות והשקעות, שזכתה לאחרונה במכרז של עיריית אשדוד לביצוע שלב א' לעבודות פריצת דרכים, תשתיות, סלילה ופיתוח ברובע החדש. החברה החלה את עבודתה השבוע, זאת בהמשך לבחירתה על ידי ועדת המכרזים העירונית, מתוך תשע הצעות שהגישו קבלנים במהלך השבועות האחרונים. החברה החלה בביצוע גידור השטח, ובהמשך יבוצעו עבודות הפיתוח.

הקמת התשתיות כוללת ביצוע עבודות עפר להסדרת כל שטח הרובע ושטח קריית הספורט, עבודת הקמה של מערכת הניקוז, הקמת חדרי שנאים ותשתית למערכת החשמל ועבודות סלילת כבישים. תכולת העבודה כוללת גם הסדרה ושדרוג של הרחובות ז'בוטינסקי ובן גוריון, בקטעים הגובלים ברובע

הקמת התשתיות כוללת ביצוע עבודות עפר להסדרת כל שטח הרובע ושטח קריית הספורט, עבודת הקמה של מערכת הניקוז, הקמת חדרי שנאים ותשתית למערכת החשמל ועבודות סלילת כבישים. תכולת העבודה כוללת גם הסדרה ושדרוג של הרחובות ז'בוטינסקי ובן גוריון, בקטעים הגובלים ברובע. עבודות הקמת הרובע מתואמות עם חברת " יובלים " המתוכננת לבנות בשכונה, ובמהלך עבודות ההקמה ישולבו בביצוע גם קבלני התאגיד על מנת להקים את תשתיות המים והביוב הנדרשות לצורך השכונה. 

הרובע החדש, אשר ייבנה במסגרת הסכם הגג בעיר, כאמור, יאכלס 2,768 משפחות ויכלול גם את קריית הספורט של העיר אשדוד ופארק עירוני. הוא ייבנה ממזרח לנמל אשדוד, ויכלול מבני מגורים, מוסדות ומבני ציבור שכונתיים, מסחר ושירותים ציבוריים עירוניים, שטחים ציבוריים פתוחים, פארק וקריית ספורט.

נציין כי ביולי האחרון זכתה חברת עמרם אברהם במכרז בשטח התוכנית, עבור 1,082 יחידות דיור חדשות – תמורת סכום של כמעט 800 מיליון שקל. מדובר במכרז במסגרת מסלול דיור במחיר מופחת, שאליו הוגשו לא פחות מ-44 הצעות.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "רובע פארק לכיש ייתן מענה לזוגות צעירים במקום ייחודי על גדות הנחל, צופה לים, ובתכנון אורבני מתקדם וחדשני. אנו נעשה ככל הנדרש על מנת לקדם את הקמת יחידות הדיור עבור צעירי אשדוד ברובע החדש, וכן ביתר הפרויקטים המתוכננים במסגרת הסכם הגג בעיר, כחלק מהמענה העירוני שלנו למגורים עבור צעירי העיר אשדוד ובמחירים נגישים של כמיליון שקל עבור דירת 75 מ"ר".

אנו נעשה ככל הנדרש על מנת לקדם את הקמת יחידות הדיור עבור צעירי אשדוד ברובע החדש, וכן ביתר הפרויקטים המתוכננים במסגרת הסכם הגג בעיר, כחלק מהמענה העירוני שלנו למגורים עבור צעירי העיר אשדוד ובמחירים נגישים של כמיליון שקל עבור דירת 75 מ"ר"

ראש מנהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ': "אנו במנהלת שמחים על תחילת העבודות, ונעשה ככל הנדרש על מנת לקדם את העבודה בצורה איכותית ומהר ככל האפשר". נזכיר כי ראש העיר ד"ר לסרי חתם לפני כארבע שנים עם המדינה על תוכנית הסכם הגג, שבמסגרתה יוקמו אלפי יחידות דיור. מינהלת הסכם הגג, בראשות דוידוביץ', הוקמה במטרה לקדם את הפרויקטים הרבים, משלב התכנון, דרך ליווי המכרזים לשיווק הקרקעות ועד לשלב הביצוע.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קריית פארק לכיש אשדודעיריית אשדודיחיאל לסריאייל דוידוביץ'מנהלת הסכם הגג באשדודהסכם גגקבוצת אורון אחזקות והשקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...