נכסים ובנין על הפרסומים בנושא רכישת מניות גב-ים: "מנהלת מגעים – אך לא גובשו כל הסכמות מחייבות"

על פי הפרסומים בכלכליסט, מתכוונת החברה לרכוש מניות מאיש העסקים אהרון פרנקל, שמחזיק כיום ביותר מ-32% ממניות גב-ים • נכסים ובניין הוציאה דיווח "למען הזהירות" והבהירה כי טרם הושג כל סיכום בעניין

שיתוף הכתבה
אהרון פרנקל (יח"צ)אהרון פרנקל (יח"צ)

נכסים ובנין מבהירה כי "לא גובשו כל הסכמות מחייבות" סביב רכישת מניותיו של איש העסקים אהרון פרנקל – מניות חברת גב-ים שבה שואפת, ככל הנראה, נכסים ובנין, לשלוט באופן בלעדי. נזכיר כי לאחרונה ביצע פרנקל כמה מהלכים אשר הקנו לו שליטה משמעותית בגב-ים, וכעת מנסה נכסים ובנין, ולמעשה בעלי השליטה בקבוצת דסק"ש - האחים דניאל ומיכאל זלקינד, צחי נחמיאס ורמי לוי – לתפוס אחיזה משמעותית יותר בחברה הבת.

אתמול (ג') פורסם בכלכליסט כי "נכסים ובנין מנהלת מגעים מתקדמים לרכישת המניות של אהרון פרנקל בגב־ים, בדרך להפוך לבעלת הבית היחידה בחברת הנדל"ן". בעקבות כך פרסמה החברה כי "בהמשך לפרסומים בעיתונות ולמען הזהירות, החברה מעדכנת כי היא מנהלת מגעים עם בעל מניות מהותי בחברת גב-ים , חברה ציבורית אשר ניירות ערך שלה רשומים למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ואשר כ-44.51% מהונה המונפק מוחזק על ידי החברה, לרכישת מניות גב-ים ממנו.

בהמשך לפרסומים בעיתונות ולמען הזהירות, החברה מעדכנת כי היא מנהלת מגעים עם בעל מניות מהותי בחברת גב-ים . למועד דיווח זה לא גובשו כל הסכמות מחייבות עם בעל המניות כאמור, לרבות בדבר המחיר ויתר התנאים (לרבות התנאים הכלכליים) שבהם תתבצע עסקה"

יובהר, כי דיווח זה מפורסם למען הזהירות. למועד דיווח זה לא גובשו כל הסכמות מחייבות עם בעל המניות כאמור, לרבות בדבר המחיר ויתר התנאים (לרבות התנאים הכלכליים) שבהם תתבצע עסקה, אם תתבצע. עסקה כאמור תהיה כפופה, בין היתר, לאישור האורגנים המוסמכים בחברה, לאחר בחינה ושקילת השיקולים הרלוונטיים".

נציין כי פרנקל מחזיק נכון להיום ב-32.7% ממניות גב-ים , ויכול אף להגדיל את שליטתו בחברה עוד יותר, לכ-37.5%, זאת במסגרת אופציה שעומדת לרשותו במסגרת העסקה שביצע בנובמבר 2020. רכישת מניותיו של פרנקל תביא את נכסים ובנין למעמד של בעלת שליטה בלעדית, אך מהלך כזה, כך העריכו אתמול בכלכליסט, יעלה לה יותר מ-2.5 מיליארד שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךגב-ים קרקעות בע"מרמי לויצחי נחמיאסדסק"שאהרון פרנקלנכסים ובנייןדניאל זלקינדמיכאל זלקינד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...