סיכום הרבעון השני של אאורה ב-2021: מכירות רבעוניות של 282 מיליון שקל; עלייה של 27% בהכנסה ממכירת דירות

הרווחיות הגולמית הרבעונית ממכירת יחידות דיור מבטאת עלייה של 58% • ההון העצמי של החברה עומד על 399 מיליון שקל – 81 מיליון שקל יותר מהרבעון המקביל ב-2020

שיתוף הכתבה
עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה (ראובן קפוצינסקי)עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה (ראובן קפוצינסקי)

חברת אאורה מפרסמת היום (ב') את הנתונים המסכמים לרבעון השני של 2021, ואלו מראים כך: לאורך הרבעון השני של השנה מכירות החברה הסתכמו ב-282 מיליון שקל; המכירות מיחידות דיור בלבד תפסו את חלק הארי מהסכום הזה, באופן טבעי, והסתכמו בכ-229 מיליון שקל. הנתון הזה, של מכירת הדירות, משקף עלייה של 27% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווחיות הגולמית הרבעונית ממכירת יחידות דיור הסתכמה ב-37 מיליון שקל, עלייה של 58% לעומת אשתקד; הרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-23 מיליון שקל, זאת לעומת 15 אשתקד

הדו"חות של אאורה לרבעון השני משקפים נתונים חיוביים נוספים: הרווחיות הגולמית הרבעונית ממכירת יחידות דיור הסתכמה ב-37 מיליון שקל, עלייה של 58% לעומת אשתקד; הרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-23 מיליון שקל, זאת לעומת 15 אשתקד.

אאורה מציינת כי ברשותה עתודות קרקע עם 18,830 יחידות דיור בשלבי תב"ע ובשלבי החתמות דיירים, וכי היא פועלת להקמת כ-26,000 מ"ר של שטחי מסחר. עוד היא מציינת כי ברשותה 23,700 יחידות דיור בשלבים שונים. ההון העצמי של החברה בסוף הרבעון השני של השנה הסתכם ב-399 מיליון שקל, גידול של 81 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל ב-2020. עוד נתון מעניין הוא העובדה שהחברה נסחרת בשווי של 812 מיליון שקל, נכון לתאריך המדובר – סוף יוני 2021.

לאור האצת הפעילות של הקבוצה והתקדמות של פרויקטים קיימים ובתכנון, אאורה תוכל להציג רווחיות משמעותית, רציפה ויציבה, עם תזרים מזומנים חזק שצפוי בשנה הקרובה והלאה"

עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה : "המחצית הראשונה של 2021 היא מחצית חזקה של החברה, שמתווה את המגמה גם למחצית השנייה של השנה. לאור האצת הפעילות של הקבוצה והתקדמות של פרויקטים קיימים ובתכנון, אאורה תוכל להציג רווחיות משמעותית, רציפה ויציבה, עם תזרים מזומנים חזק שצפוי בשנה הקרובה והלאה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...