בני ברק: מתחם גרונר שיועד למסחר ומשרדים יהפוך למתחם מגורים; יכלול 199 יחידות דיור

הפרויקט יציע 40 דירות קטנות מתוך כלל הדירות – וכן שטחי מסחר ושטחים עבור מבני ציבור • מגיש ויוזם התוכנית הוא איש הנדל"ן מתי מגן, באמצעות מ. מגן אינטרנשיונל חברה לבנין והשקעות

שיתוף הכתבה
בני ברק (שאטרסטוק)בני ברק (שאטרסטוק)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב הודיעה לאחרונה על הפקדת תוכנית 501-0660563, היא תוכנית "הירקון - גרונר בני ברק". מטרת התוכנית - שינוי ייעוד ממשרדים ומסחר לייעוד מגורים, וקביעת זכויות והוראות בנייה במתחם "גרונר", שנמצא בשכונות פרדס כ"ץ ותל גיבורים בעיר.

התוכנית מסדירה את ייעודי הקרקע למגורים ומקצה שטחים ציבוריים פתוחים לטובת הציבור, כן קובעת זכויות עבור שטחי ציבור במגרשי המגורים, הוראות בנייה ותנאים להיתר והוראות לביצוע חלוקה או איחוד עתידיים של המגרשים"

"ייעוד הקרקע המאושר, משרדים ומסחר, אינו תואם את השימוש הקיים בפועל ואינו תואם את כוונות תוכנית המתאר הכוללנית", מפורטת סיבת שינוי הייעוד בדברי ההסבר. "התוכנית מסדירה את ייעודי הקרקע למגורים ומקצה שטחים ציבוריים פתוחים לטובת הציבור, כן קובעת זכויות עבור שטחי ציבור במגרשי המגורים, הוראות בנייה ותנאים להיתר והוראות לביצוע חלוקה או איחוד עתידיים של המגרשים".

התוכנית החדשה משתרעת על פני כ-8.2 דונמים, ותכלול 199 יחידות דיור, מהן 40 דירות קטנות בשטח עיקרי של 63 מ"ר. היא מציעה גם 910 מ"ר של שטחים עבור מבני ציבור, ועוד 400 מ"ר של שטחי מסחר. הבינוי יהיה במבנים בני 7.5 קומות. לצד שטחי המגורים העיקריים, קובעת התוכנית גם שטח של 12 מ"ר בממוצע לדירה עבור מרפסות שמש, ועוד 8 מ"ר לטובת מרפסת סוכה עבור כל יח"ד – תוספת נהוגה ואופיינית במבני המגורים בבני ברק.

הוראות התוכנית כוללות, בין היתר, קביעת זכויות והוראות בנייה, קביעת קווי בניין, קביעת מבנים להריסה במתחם, קביעת הוראות לאיחוד ו/או חלוקה עתידיים וקביעת תנאים למתן היתר, הנחיות סביבתיות וניהול מי נגר.

המגיש והיזם של התוכנית הוא איש הנדל"ן מתי מגן, באמצעות מ. מגן אינטרנשיונל חברה לבנין והשקעות. מגן הוא קבלן ידוע, אשר פועל בעיקר באזור גוש דן. בשנת 1997 הוא רכש 60% ממגרש "בית המטבחיים" ברמת גן, תמורת 25 מיליון שקל, שעליו תוכננה מאוחר יותר תוכנית להקמת יותר מ-450 יחידות דיור חדשות

המגיש והיזם של התוכנית הוא איש הנדל"ן מתי מגן, באמצעות מ. מגן אינטרנשיונל חברה לבנין והשקעות. מגן הוא קבלן ידוע, אשר פועל בעיקר באזור גוש דן. בשנת 1997 הוא רכש 60% ממגרש "בית המטבחיים" ברמת גן, תמורת 25 מיליון שקל, שעליו תוכננה מאוחר יותר תוכנית להקמת יותר מ-450 יחידות דיור חדשות.

העורך הראשי של התוכנית במתחם גרונר הוא אדריכל עדן בר ממשרד בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים; יועץ התחבורה הוא רשא חורי ממשרד דקר בנין והנדסה; המודד הוא חוסם אל-דין מסראווה ממשרד מ.ח הנדסת מדידות.

לעיון בהוראות התוכנית לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מתחם גרונר בבני ברקהוועדה המחוזית לתכנון ובניהמתי מגןאדריכל עדן ברמשרד בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...