שני גורדי שחקים בני 40 קומות ברחוב הקוממיות: הופקדה התוכנית של אביסרור משה ובניו בבת ים

מגדל אחד יהיה מגדל למגורים, והשני מגדל למשרדים – ולצידם ייבנה גם בניין מגורים בן עשר קומות • המתחם יכלול, בין היתר, 170 יחידות דיור חדשות ו-41,310 מ"ר שטחי תעסוקה

שיתוף הכתבה
אלי אביסרור, מנכ"ל חברת אביסרור משה ובניו (יח"צ)אלי אביסרור, מנכ"ל חברת אביסרור משה ובניו (יח"צ)

מגדל מגורים ומגדל משרדים בני 40 קומות כל אחד, 170 יחידות דיור – וחיזוק של ציר הכניסה לעיר בת ים: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז תל אביב הודיעה לאחרונה על הפקדת התוכנית המפורטת להקמת מתחם עירוב שימושים על " מגרש 14" – בין רחוב הקוממיות מצפון, מנחם בגין ממזרח ויצחק נפחא ממערב.

התוכנית מחזקת את ציר הכניסה לעיר על ידי יצירת נתיב פעיל ותוסס, הן למגורים והן לתעסוקה. מימושה יהווה חלק חשוב מההתחדשות העירונית של אזור העסקים בעיר בת ים"

מדובר בפרויקט חדש במרכז בת ים, הכולל שטחי מגורים, תעסוקה ומסחר. הוא יציע קומת קרקע מסחרית ושטחים פתוחים. "התוכנית מחזקת את ציר הכניסה לעיר על ידי יצירת נתיב פעיל ותוסס, הן למגורים והן לתעסוקה", נכתב בדברי ההסבר. "מימושה יהווה חלק חשוב מההתחדשות העירונית של אזור העסקים בעיר בת ים.

התוכנית מציעה 170 יח"ד חדשות בשני בנייני מגורים, אחד בגובה של עד עשר קומות והשני בגובה של עד 40 קומות, ומגדל משרדים בגובה של עד 40 קומות. כמו כן היא מציעה מסחר בקומת הקרקע לאורך הרחובות; בבניין המשרדים תהיה קומה ציבורית; שני גני ילדים ימוקמו בקומת הקרקע של מבנה המגורים הנמוך".

התוכנית אף מגדירה כי 68 מהדירות בפרויקט יהיו דירות קטנות, ואף יותר מזה: 20% יהיו דירות קטנות בשטח כולל של עד 80 מ"ר (שטח עיקרי + ממ"ד), ו-20% יהיו דירות קטנות בשטח של עד 65 מ"ר (שטח עיקרי + ממ"ד)

התוכנית אף מגדירה כי 68 מהדירות בפרויקט יהיו דירות קטנות, ואף יותר מזה: 20% יהיו דירות קטנות בשטח כולל של עד 80 מ"ר (שטח עיקרי + ממ"ד), ו-20% יהיו דירות קטנות בשטח של עד 65 מ"ר (שטח עיקרי + ממ"ד). בניין המגורים בן עשר הקומות ייקרא בניין A; מגדל המגורים בן 40 הקומות ייקרא בניין B; מבנה המשרדים ייקרא בניין C.

התוכנית משתרעת על פני כ-12 דונם, ולצד שטחי המגורים היא תציע גם 1,550 מ"ר למבני ציבור, 
1,500 מ"ר שטחי מסחר ו-41,310 מ"ר שטחי תעסוקה (רובם במגדל המשרדים, כמובן). מדובר בתוכנית של חברת אביסרור משה ובניו , המגישה והיזמית של הפרויקט. העורך הראשי הוא אדריכל יואב אומן ממשרד טיטו אומן אדריכלים ומתכנני ערים; שמאית המקרקעין של התוכנית היא עדינה גרינברג; יועץ הנוף הוא אדריכל הנוף אריאל סדרה ממשרד אריאל סדרה מתכנן נוף ופיתוח.

לעיון במסמכי התוכנית לחצו כאן

נזכיר כי בדיוק לפני שנה, במאי 2020, הפקידה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תוכנית אחרת בסמוך לרחוב הקוממיות בעיר בת ים - תוכנית הכוללת שני מתחמים בשטח של 60 דונם, עם 532 יחידות דיור חדשות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאלי אביסרוראביסרור משה ובניואדריכל יואב אומןרחוב הקוממיות בבת יםמשרד טיטו אומן אדריכליםשמאית עדינה גרינברגאדריכל נוף אריאל סדרההוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...