קבוצת יובלים בדרך להנפקת אג"ח בהיקף של עד 100 מיליון שקל – לטובת העמדת הון עצמי לפרויקט "מתחם הכלניות"

הפרויקט הוא מתחם פינוי-בינוי, ועל פי הערכות החברה שלב א' שלו יצא לדרך באופן רשמי בחודשים הקרובים • החברה צופה כי שלב זה יניב לה רווח של כ-66 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים (כפיר זיו)איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים (כפיר זיו)

קבוצת יובלים השקעות פרסמה היום (ב') תשקיף להנפקת איגרות חוב בבורסה בתל אביב, בהיקף של עד 100 מיליון שקל. החברה מציינת כי תייעד את תמורת ההנפקה לטובת ההון העצמי הנדרש לשלב א' בפרויקט הפינוי-בינוי שהיא מקדמת באור יהודה, "מתחם הכלנית", ולטובת מימון פיתוח עסקי ופעילותה העסקית השוטפת. 

את ההנפקה מובילה חברת החיתום פועלים IBI, בשיתוף עם דיסקונט חיתום. אגרות החוב המונפקות הן שקליות, והקרן תיפרע בשלושה תשלומים, בשנים 2024 ו-2025. המח"מ שלהן הוא שלוש שנים וחצי

מהחברה נמסר כי את ההנפקה מובילה חברת החיתום פועלים IBI, בשיתוף עם דיסקונט חיתום. אגרות החוב המונפקות הן שקליות, והקרן תיפרע בשלושה תשלומים, בשנים 2024 ו-2025. המח"מ שלהן הוא שלוש שנים וחצי. 

נזכיר "מתחם הכלנית" באור יהודה הוא פרויקט התחדשות עירונית שבמסגרתו תהרוס החברה, בשלב א', 66 דירות, ובמקומן תבנה 328 יח"ד. בהתאם לכך, 262 דירות הן דירות יזם המיועדות למכירה, תמורת סכום מוערך של כ-480 מיליון שקל. בהזדמנות זו מעדכנת החברה כי בנייתו של הפרויקט, שקודם על ידה כבר משנת 2011, צפויה להתחיל בעוד כמה חודשים, וכי עד כה נמכרו בו 51 יח"ד (כ-18% מהיחידות המיועדות לשיווק). החברה צופה כי שלב א' של הפרויקט יניב רווח של כ-66 מיליון שקל. עד ליום 31 בדצמבר 2020 השקיעה יובלים בפרויקט הון עצמי של כ-9.7 מיליון שקל, ועל פי הסכם הליווי שנחתם עם מוסד פיננסי, ההון הנדרש עומד על כ-62.1 מיליון שקל. 

עוד נוסיף ונציין כי במאי 2019 אישרה הוותמ"ל למתן תוקף את התוכנית, שבמסגרתה ייבנו בסך הכול 656 יחידות דיור בשמונה בניינים בני 17 קומות. 20% מהדירות במתחם, כפי שקובע החוק, יהיו דירות קטנות.

"אסטרטגית קבוצת יובלים היא להמשיך לפתח ולהרחיב את היקף פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית, תוך התמקדות באיתור מתחמים חדשים במרכזי ערים ברחבי הארץ. בכוונתה להרחיב ולהוזיל את מקורות המימון העומדים לרשותה, לצורך המשך צמיחתה והגדלת צבר הפרויקטים"

"אסטרטגית קבוצת יובלים היא להמשיך לפתח ולהרחיב את היקף פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית", נכתב בהודעת החברה, "תוך התמקדות באיתור מתחמים חדשים במרכזי ערים ברחבי הארץ. בכוונתה להרחיב ולהוזיל את מקורות המימון העומדים לרשותה, לצורך המשך צמיחתה והגדלת צבר הפרויקטים, במקביל לקידומם של פרויקטים קיימים". החברה מקדמת כיום פרויקטי התחדשות עירונית בהיקף כולל של אלפי יחידות דיור, באור יהודה, ברחוב ש"י עגנון בנתניה, בשכונת מורשה ברמת השרון (בשותפות עם ישראל לוי) ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאיציק ברוךמתחם כלנית באור יהודהפועלים IBIדיסקונט חיתום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...