תמורת כ-215 מיליון שקל: ע.א.חפר נכסים ותילתן נכסים והשקעות זכו במכרז ל-8 מגרשים בפארק מבוא כרמל

לא פחות מ-142 הצעות הוגשו לשמונת המגרשים, בשטח של 75,544 מ"ר, אך בכולם זכו שתי החברות יחד, שהגישו את שמונה ההצעות הגבוהות ביותר • הסכום כולל את הוצאות הפיתוח

שיתוף הכתבה
הדמיית פארק התעסוקה מבוא כרמל (פארק מבוא כרמל)הדמיית פארק התעסוקה מבוא כרמל (פארק מבוא כרמל)

עוד מכרז של רשות מקרקעי ישראל בייעוד תעשייה "נחטף כמו לחמניות חמות": שתי חברות, ע.א.חפר נכסים ותילתן נכסים והשקעות, זכו במכרז לשמונה מגרשים בפארק התעסוקה החדש מבוא כרמל שבשטחי המועצה האזורית מגידו – מכרז שנסגר אתמול (א') בהצלחה מלאה.

מדובר על שמונה מגרשים בשטח של 75,544 מ"ר, שהם חלק משלב הפיתוח הראשון של פארק התעסוקה. השתיים זכו בכל שמונת המגרשים שהוצעו לחכירה במסגרת המכרז, תמורת סכום כולל של 214,229,299 שקל, המורכב מהצעת החברות על כל מגרש , ומהוצאות הפיתוח

מדובר על שמונה מגרשים בשטח של 75,544 מ"ר, שהם חלק משלב הפיתוח הראשון של פארק התעסוקה. השתיים זכו בכל שמונת המגרשים שהוצעו לחכירה במסגרת המכרז, תמורת סכום כולל של 214,229,299 שקל, המורכב מהצעת החברות על כל מגרש , ומהוצאות הפיתוח.

יש לציין כי זכייתן של השתיים אינה מובנת מאליה: לשמונת המגרשים הוגשו לא פחות מ-142 הצעות על ידי חברות שונות, אך צמד החברות זכו בכולם – לאחר שהגישו את ההצעות הגבוהות ביותר בכל מגרש ומגרש. המחיר הכולל מבטא, בממוצע, תמחור של כ-2,835 שקל למ"ר.

זהו לא המכרז הראשון של רמ"י בייעוד תעשייה שנסגר בהצלחה השנה – וייתכן כי הייעוד הזה הוא המוצלח ביותר במכרזי הרשות: מתחילת השנה נסגרו שישה מכרזים כאלו ברחבי הארץ, שכללו 73 מגרשים וכולם, למעט אחד, שווקו בהצלחה

נציין כי זהו לא המכרז הראשון של רמ"י בייעוד תעשייה שנסגר בהצלחה השנה – וייתכן כי הייעוד הזה הוא המוצלח ביותר במכרזי הרשות: מתחילת השנה נסגרו שישה מכרזים כאלו ברחבי הארץ, ביניהם המכרז בביר אל מכסור, המכרז ב-O PARK באור יהודה והשלב השני של מכרזי התעשייה בפארק התעשייה שקד באופקים. ששת המכרזים שנסגרו מתחילת השנה כללו 73 מגרשים, וכולם, למעט אחד, שווקו בהצלחה. 

פארק התעסוקה מבוא כרמל כולל, בשלב הראשון, 546.5 דונם המיועדים לאכלוס, מתוך כ-1,000 דונם בסך הכול. התוכנית עבור הפארק אושרה ב-2003. נציין כי רמ"י פרסמה מכרזים ראשונים בפארק כבר במרץ 2013, עבור 17 מגרשים.

הפארק נמצא בקצהו הצפוני של כביש 6, בסמוך למחלף עין תות, ויש להניח כי זוהי אחת הסיבות לביקוש הגבוה למגרשים במקום. הוא ממוקם בתחום שיפוטה של המועצה האזורית מגידו, אך משותף לרשויות נוספות - עיריית יוקנעם עילית, המועצה המקומית דליית אל כרמל המועצה המקומית עוספייה. הקמתו באה, בין היתר, בעקבות התפוסה המלאה בפארק ההייטק של יוקנעם, שנחשב לאחד המרכזיים באזור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלתעשייהע.א.חפר נכסיםתילתן נכסים והשקעותפארק התעסוקה מבוא כרמלהמועצה האזורית מגידועיריית יוקנעם עיליתהמועצה המקומית דליית אל כרמלהמועצה המקומית עוספייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...