חברת רמי שבירו זכתה במכרז של דירה להשכיר – תקים 335 יח"ד במבואות הדרומיים של חיפה

עבור החברה זהו הפרויקט השני בשכונה שבדרום העיר, לאחר שבספטמבר זכתה במכרז רמ"י במסגרת מחיר למשתכן • 25% מהדירות במתחם החדש ייועדו לדיור בשכר דירה מופחת לזכאים

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט דירה להשכיר במבואות הדרומיים של חיפה (OLIN)הדמיית פרויקט דירה להשכיר במבואות הדרומיים של חיפה (OLIN)

החברה הממשלתית דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל הודיעו הבוקר (ב') על זכייתה של חברת רמי שבירו במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח בעיר חיפה. הפרויקט, במתחם המגורים מבואות דרומיים ב' בחיפה, כולל 335 יח"ד להשכרה ארוכת טווח למשך 20 שנה. 25% מהדירות מיועדות לדיור בשכר דירה מופחת לזכאים, ו-75% מהדירות לשכירות בשוק החופשי. בפרויקט ייבנו בניינים בני שבע קומות כל אחד, לצד מגדל בן 20 קומות.

"הצלחת המכרז מצטרפת לשורת שיווקים מוצלחים של פרויקטי שכירות ארוכת טווח בישראל בעת האחרונה", נכתב בהודעת דירה להשכיר . "שורת היזמים המתמודדים במכרזי דירה להשכיר, אשר אליה נוספת כעת חברת רמי שבירו, מעידה על העניין הרב בקרב ציבור היזמים בפרויקטים להשכרה מוסדית ארוכת טווח, ומציגה את הפוטנציאל הגדול הגלום בשוק המגורים בשכירות ארוכת טווח בישראל.

פרויקט נווה שאנן בחיפה של דירה להשכיר. צילום: גריפין צילום אוויריפרויקט נווה שאנן בחיפה של דירה להשכיר . צילום: גריפין צילום אווירי

הפרויקט שתקים חברת רמי שבירו מצטרף לשני פרויקטים נוספים של דירה להשכיר בחיפה: פרויקט נווה שאנן שאותו מפעילה חברת דירה להשכיר ובו 109 יח"ד, אשר מתאכלס בימים אלה; ופרויקט בשכונת נאות פרס הסמוכה, של חברת אשטרום , ובו 184 יח"ד, אשר מאוכלס במלואו זה שלוש שנים".

עוד נמסר מחברת דירה להשכיר כי בימים אלו נמצאים באכלוס גם מתחם הגדנ"ע בתל אביב, עם 370 יח"ד, של קבוצת אשטרום , פרויקט בן 364 יח"ד באור יהודה ופרויקט בן 216 יח"ד בשכונת הרקפות בראשון לציון של חברת אזורים לווינג. הפרויקט ששיווקו הושלם כעת בחיפה מצטרף  ל-42 פרויקטים ברחבי הארץ המקודמים תחת מודל דירה להשכיר, ובהם כ-10,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.

שכונת מבואות דרומיים חיפה מוקמת בימים אלו בסמיכות לפארק מת"ם, דרומית לאתר קריית הספורט, מערבית לכביש 11, מזרחית לכביש 4 וצפונית לטירת הכרמל. השכונה סמוכה לשכונת "נאות פרס", ויחד הן יהוו את שער הכניסה הדרומי והמתחדש לעיר. בסך הכול תכלול השכונה כ-1,800 יח"ד, על פני שטח כולל של כ-2,444 מ"ר, והיא תשלב שטחי תעסוקה ומסחר, שטחים למבני ציבור, פארק ושטחים לתעשייה עתירת ידע.

אנו מברכים את העיר חיפה על חלקה במהפכת הדיור בשכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. זאת, במסגרת פרויקט שלישי במודל " דירה להשכיר " בעיר, המציע מגורים בשכירות ארוכת טווח בפרויקט מנוהל ומפוקח, בסטנדרט גבוה ובתנאי ודאות, גמישות ויציבות לאורך זמן"

מנכ"לית דירה להשכיר , ענבל דוד: "אנו מברכים את העיר חיפה על חלקה במהפכת הדיור בשכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. זאת, במסגרת פרויקט שלישי במודל "דירה להשכיר" בעיר, המציע מגורים בשכירות ארוכת טווח בפרויקט מנוהל ומפוקח, בסטנדרט גבוה ובתנאי ודאות, גמישות ויציבות לאורך זמן. דווקא עכשיו, בתנאי אי-ודאות כלכלית, הפרויקטים שאנו משווקים בשיתוף עם רמ"י מציעים אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתה".

יש לציין כי עבור חברת רמי שבירו זהו לא הפרויקט הראשון במבואות הדרומיים של חיפה: בפברואר 2020 זכתה החברה במכרז של רמ"י לבניית 235 יחידות דיור חדשות בשכונה, במסגרת תוכנית מחיר למשתכן. מתוך כלל יחידות הדיור, 164 ייועדו לזוכי התוכנית, והשאר ישווקו בשוק החופשי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמחיר למשתכןשכירות ארוכת טווחדירה להשכירהמבואות הדרומיים בחיפהרמי שבירועו"ד ענבל דוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...