המכרז ב"מתחם בית הנערה" בהוד השרון: ישראל-קנדה זכתה בקרקעות תמורת כ-511 מיליון שקל

חברה בת שלה הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר למכרז שפרסמה עיריית תל אביב, המחזיקה בקרקעות במתחם • ישראל-קנדה תוכל להקים על הקרקע, בשטח של 33 דונם, כ-450 יחידות דיור

שיתוף הכתבה
אסי טוכמאייר וברק רוזן, בעלי ישראל-קנדה (יח"צ)אסי טוכמאייר וברק רוזן, בעלי ישראל-קנדה (יח"צ)

ישראל-קנדה הודיעה הבוקר (ה'), בהמשך לפרסום מיום שלישי האחרון, כי חברה בת שלה זכתה במכרז שפרסמה עיריית תל אביב לרכישת קרקעות במתחם "בית הנערה" בהוד השרון. על פי הודעתה של החברה לרשות לניירות ערך, חברת הבת הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר – כ-511 מיליון שקל.

המכרז הוא עבור קרקעות בבעלות עיריית תל אביב-יפו, שנמצאות במתחם שבעיר מצפון לעיר הלבנה. ישראל-קנדה זכתה בשישה מגרשים, בשטח כולל של כ-33 דונם, שעליהם תוכל להקים כ-540 יחידות דיור חדשות. הקרקעות שבבעלות עיריית תל אביב במתחם מאפשרות הקמה של עד 600 יח"ד חדשות.

50% מהתמורה, דהיינו סך של כ-256 מיליון שקל, ישולם בתוך 60 ימים ממועד הודעת העירייה על הזכייה במכרז, ויתרת התמורה, בסך של כ-255 מיליון שקל, ישולם בתוך 150 ימים ממועד הודעת העירייה על הזכייה במכרז"

ישראל-קנדה ציינה בהודעתה כי "50% מהתמורה, דהיינו סך של כ-256 מיליון שקל, ישולם בתוך 60 ימים ממועד הודעת העירייה על הזכייה במכרז, ויתרת התמורה, בסך של כ-255 מיליון שקל, ישולם בתוך 150 ימים ממועד הודעת העירייה על הזכייה במכרז. 

מסירת החזקה במגרשים תתבצע בתוך 14 יום מיום תשלום מלוא התמורה, למעט מגרש 251 שהחזקה בו תימסר במועד מאוחר יותר. יצוין שעל פי תנאי המכרז, העמידה החברה ערבות בנקאית בסך של 35 מיליון שקל מתוך מסגרת ערבויות הקיימת לחברה".

נזכיר כי מתחם "בית הנערה", שנמצא על קרקע בין כביש 4 לכביש 5, בשטח המושבה ההיסטורית כפר הדר, יצר מחלוקת בין עיריית הוד השרון לעיריית תל אביב, על רקע החזקותיה של האחרונה במגרשים במתחם, המשתרע על פני 620 דונם. על פי התכנון, יוקמו במתחם כולו 2,494 יחידות דיור חדשות, לצד פארק בן 100 דונם.

ברקע הזכייה עדכנה היום ישראל-קנדה, בעקבות פרסומים בכלי התקשורת השונים, כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה את התוכנית למתחם לפיד בעיר - בסמוך לשכונת נווה צדק ולטיילת הרברט סמואל - שיכלול כ-120,000 מ"ר. לחברת לפיד, חברה בת של ישראל-קנדה, 7.5 דונמים במתחם זה, וזכויות של כ-33,000 מ"ר, בחלוקה ל-55% שטחי מגורים ו-45% שטחי מלונאות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךברק רוזןאסי טוכמאיירעיריית הוד השרוןעיריית תל אביב-יפומתחם בית הנערה בהוד השרוןחברת לפידמתחם לפיד בתל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...