חדרה: בחודש וחצי הראשונים של 2021 בוצעו 108 עסקאות ברחבי העיר; העסקה היקרה ביותר – 3.846 מיליון שקל

חדרה: בחודש וחצי הראשונים של 2021 בוצעו 108 עסקאות ברחבי העיר; העסקה היקרה ביותר – 3.846 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט החוף הלבן בחדרה (אנדו סטודיו)הדמיית פרויקט החוף הלבן בחדרה (אנדו סטודיו)

חודש וחצי אל תוך שנת 2021 – 108 עסקאות רכישה בוצעו ברחבי העיר חדרה. כך על פי האתר הממשלתי GOV נדל"ן. יש לציין כי הנתונים נכונים רק עד לאמצע פברואר, וכי עסקאות מאוחרות יותר טרם התעדכנו באתר.

על פי הנתונים, לאורך ינואר, החודש הראשון של 2021, בוצעו 93 עסקאות נדל"ן בעיר – קצב של יותר מ-1,000 עסקאות בשנה. יש לציין כי לאורך ימים רבים בינואר, וגם בראשית פברואר, היו נתונים אזרחי ישראל בסגר השלישי, עובדה שייתכן כי פגעה במידה מסוימת בקצב ביצוע העסקאות בחדרה, כמו גם בישראל כולה.

על פי הנתונים, לאורך ינואר, החודש הראשון של 2021, בוצעו 93 עסקאות נדל"ן בעיר – קצב של יותר מ-1,000 עסקאות בשנה. יש לציין כי לאורך ימים רבים בינואר, וגם בראשית פברואר, היו נתונים אזרחי ישראל בסגר השלישי, עובדה שייתכן כי פגעה במידה מסוימת בקצב ביצוע העסקאות

ומה בדבר נתוני העסקאות? העסקה היקרה ביותר התבצעה בסוף ינואר – עסקה לרכישת שטח ללא תכנון בשכונת גבעת ביל"ו, בן 280 מ"ר, תמורת 3.846 מיליון שקל. הדירה היקרה ביותר שנמכרה בתקופה זו – בין תחילת ינואר לאמצע פברואר 2021, עמדה על סכום של 2,850,000 שקל – בפרויקט החוף הלבן שעל חוף הים, בשכונת גבעת אולגה. מדובר בדירה בקומה ה-21 באחד מצמד המגדלים בפרויקט, שבה שלושה חדרים, בשטח של 87 מ"ר. באותו מתחם נעשו עוד שתי עסקאות בתקופה האמורה, בסכום שעלה על שני מיליון שקל.

נזכיר כי פרויקט החוף הלבן בחדרה הוא קומפלקס מגורים בן שני מגדלים שבכל אחד מהם 25 קומות, ובסך הכול 261 יחידות דיור. על פי הגדרת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חדרה, "התוכנית והמבוקש בה מייצרים תכנון מגדלי מגורים המיישמים את עקרונות התכנון המרכזיים של התוכנית המאושרת במקום, הכול באופן המתחשב במקומם של מגרשי הבנייה, בסמיכות לרצועת החוף ובסמיכות לאזורי מגורים קיימים.

התוכנית כוללת הקמת שני בנייני מגורים נפרדים אשר להם לובי משותף, תוך שימור שטח פתוח מגונן ומחלחל בהיקף התואם את המדיניות הרווחת בעניין זה, איננה מגביהה את המבנים ועומדת בקריטריונים מקובלים בכל הנוגע לזכויות שמש, הן בהשפעתם על המגורים הגובלים והן על השטחים הפתוחים הגובלים". יזמית הפרויקט היא חברת אסיה חדרה ישראל.

העסקה בעלות הנמוכה ביותר היא עסקה בסכום של 365,000 שקל, עבור חנות בשטח של 77.5 מ"ר ברחוב רוטשילד בעיר; העסקה בעלות הנמוכה ביותר לדירה הסתכמה ב-680,000 שקל לדירת שני חדרים בקומה שנייה ברחוב יצחק בן צבי

ומה בדבר העסקאות הזולות ביותר שנרשמו לאורך התקופה שבחנו? העסקה בעלות הנמוכה ביותר היא עסקה בסכום של 365,000 שקל, עבור חנות בשטח של 77.5 מ"ר ברחוב רוטשילד בעיר; העסקה בעלות הנמוכה ביותר לדירה הסתכמה ב-680,000 שקל לדירת שני חדרים בקומה שנייה ברחוב יצחק בן צבי. אגב, נציין גם עסקה לרכישת חניה בעיר, תמורת 90,000 שקל, גם היא בתחום פרויקט החוף הלבן שציינו קודם לכן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית חדרההוועדה המקומית לתכנון ובנייהאתר GOV נדל"ןהחוף הלבן בחדרהאסיה חדרה ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...