410 צווי בטיחות חולקו באתרי בנייה ברחבי הארץ לאורך פברואר 2021; ירידה של 22%

זאת לעומת 321 בפברואר – אם כי המספר בפברואר האחרון נמוך מהממוצע החודשי בשנה שעברה • מתחילת השנה חולקו כמעט 950 צווי בטיחות באתרי בנייה שונים

שיתוף הכתבה
מספר צווי הבטיחות בפברואר ירד (שאטרסטוק)מספר צווי הבטיחות בפברואר ירד (שאטרסטוק)

410 צווי בטיחות חולקו לאורך חודש פברואר האחרון באתרי בנייה ברחבי הארץ. כך עולה מנתוני מנהל הבטיחות במשרד העבודה והרווחה, המפורסמים באתר המנהל דרך קבע - יום לאחר שהוטלו על אתר הבנייה.

נזכיר כי צו בטיחות המוטל על ידי מפקח העבודה הינו דרישה לטיפול בסכנה בטיחותית, ואיסור שימוש או עבודה בגורם ממנו נובעת סכנה זו. "המועד לביצוע הצו וסילוק הליקוי הוא מיידי או במועד הנקוב בצו", נכתב בהסבר באתר מנהל הבטיחות. "הרשימה מתעדכנת מידי יום ומכילה את פרטי מקומות העבודה שבהם הוטלו צווי בטיחות על האחראים למצב הבטיחות בהם".

ניתן לעיין ברשימה כאן

אם כן, כמות צווי הבטיחות שנרשמה בפברואר האחרון נמוכה משמעותית מזו שנרשמה בינואר שלפניו: למעשה, מדובר בירידה של כ-22% במספר צווי הבטיחות, כך שאי-אפשר להסביר זאת במספר הימים המועט יחסית בחודש פברואר השנה. בינואר חולקו 531 צווי בטיחות באתרי הבנייה.

בפברואר אשתקד היה מספר צווי הבטיחות שחולקו נמוך עוד יותר – 321, כך שמבחינה זו מדובר על עלייה של כ-27%. מצד שני, כאשר מתבוננים בממוצע החודשי לאורך שנת 2020 מגלים כי הוא עומד על כ-449, גבוה יותר מהמספר בפברואר 2021

עוד נציין כי בפברואר אשתקד היה מספר צווי הבטיחות שחולקו נמוך עוד יותר – 321, כך שמבחינה זו מדובר על עלייה של כ-27%. מצד שני, כאשר מתבוננים בממוצע החודשי לאורך שנת 2020 מגלים כי הוא עומד על כ-449, גבוה יותר מהמספר בפברואר 2021.

בסך הכול חולקה לאורך שני החודשים הראשונים של שנת 2021 כמות של 941 צווי בטיחות, אשר מעמידה את הממוצע על כ-470 צווים בחודש. מספרים אלו מגיעים על רקע מותם של שני פועלי בניין בימים האחרונים, אחד באור עקיבא ואחד באשדוד. שני פועלים נוספים נפצעו בינוני, גם הם בשל תאונת עבודה באתר הבנייה שבו עבדו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל הבטיחות והבריאות במשרד העבודה והרווחהאתרי בנייהתאונות עבודהצו בטיחות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...