אושר: מבנה מגורים במרכז רחובות ייבנה לגובה של 17 קומות במקום 14; יכלול 64 יח"ד

גם מספר יחידות הדיור גדל, לאחר שבמקור היה אמור לכלול 52 יחידות דיור בלבד • שטח פרטי פתוח שתוכנן בפרויקט ישונה מבחינת מקומו וצורתו, אך גודלו יישאר זהה

שיתוף הכתבה
רחובות (שאטרסטוק)רחובות (שאטרסטוק)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רחובות אישרה לאחרונה – במסגרת תוכנית שינוי למתאר באישור שר הפנים – "צמיחה" של בניין מגורים חדש במרכז העיר, בסמוך לרחוב הרצל המרכזי, מ-14 קומות ל-17 קומות, כמו כן, התוכנית מאפשרת שינוי מקום וצורה של השפ"פ (שטח פרטי פתוח) בפרויקט, ללא שינוי בגודלו, וכן תוספת זכויות בניה וקביעת הוראות בניה. השפ"פ בפרויקט משתרע על פני 458 מ"ר והוא מהווה כ-21% משטח הפרויקט כולו.

על פי התיאור בהוראות התוכנית, היא מאפשרת את "שינוי צורתו של השפ"פ וחלוקתו לשניים – חלק ממנו בחזית הכניסה לבניין וחלק ממנו בחזית המסחר, תוספת יח"ד מ-52 יח"ד ל-64, תוספת קומות מגורים מ-14 ל-17 קומות ותוספת קומת מרתף מ-5 ל-6". עוד קובעת התוכנית כי השטח הכולל המותר לבנייה יגדל ב-251 מ"ר, כלומר גידול של 20% בהשוואה לתכנון המקורי.

הפרויקט נמצא בפינת הרחובות אייזנברג והרצל, בסמוך לתחנת המשטרה העירונית ומעט דרומית ממכון ויצמן. התוכנית משתרעת על פני כשני דונמים. יזמית הפרויקט היא חברת אברהם רוטמן ושות' והמגישים הם גורמים פרטיים.

העורך הראשי של התוכנית הוא אדריכל בנימין אנקשטיין ממשרד V5 אדריכלים, השמאי הוא דן אורמן ממשרד אורמן דן הנדסה ושמאות מקרקעין, יועץ התוכנית הוא שואף ליבנה, אדריכל שימור ממשרד שואף רונן אדריכלים, יועץ התחבורה הוא מהנדס יצחק מאירסדוף ממשרד י.מ מהנדסים יועצים, המודד הוא אביגדור מזור ממשרד מזור מדידות ואדריכל הנוף הוא נתנאל בלוקא ממשרד נ.בלוקא אדריכלות נוף .


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייהנדל"ןשפ"פ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...