תמ"א 2/38 בצפון ת"א: פרויקט בודנהיימר של קבוצת גבאי יצא לדרך; תקים 88 יח"ד

החברה ביצעה אתמול את שלב הריסת המבנים הקיימים, שבמקומם תקים שלושה בניינים בני תשע קומות כל אחד • 44 מהדירות בפרויקט מיועדות לדיירי הבניינים המפונים

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט בודנהיימר של קבוצת גבאי (viewpoint)הדמיית פרויקט בודנהיימר של קבוצת גבאי (viewpoint)

פרויקט תמ"א 2/38 בצפון תל אביב יוצא רשמית לדרך: קבוצת גבאי הודיעה כי ביצעה אתמול (ב') את שלב ההריסה בפרויקט בודנהיימר 6-2, בפינת הרחובות בודנהיימר-פנקס, שבמסגרתו ייבנו במקום שלושה מבנים ישנים שלושה בניינים חדשים בני תשע קומות כל אחד.

על פי התוכניות, הפרויקט יכלול 88 יחידות דיור בסך הכול, מהן 44 לדיירי הבניינים המפונים. כל אחד מהבניינים החדשים יציע קומת קרקע ועוד שמונה קומות מעליה. את הפרויקט מלווים משרדי האדריכלים דב קורן ואורבך הלוי אדריכלים. אכלוסו צפוי בעוד כארבע שנים. 

נציין כי לפני כשבע שנים רכשה החברה וילה במגרש צמוד, בודנהיימר 8, תמורת 20 מיליון שקל. תחת הווילה הזו, בשטח של 700 מ"ר, היא מקימה בימים אלו את פרויקט בודנהיימר 8 – בניין בן חמש קומות ובו 11 דירות חדשות.

במאי האחרון הודיעה הקבוצה כי תקים פרויקט פינוי-בינוי, גם כן בצפון תל אביב, בשכונת נאות אפקה. על פי התכנון היא תקים 378 יחידות דיור בפרויקט, וכן שטחי מסחר ומבני ציבור, בשטח של 15 דונם בין ארבעת הרחובות קהילת פוזנא, מבצע קדש, קהילת קייב וקהילת ריגה. הפרויקט החדש יבוא במקום 126 יחידות דיור שנמצאות במקום כיום, ויכלול שני מגדלי מגורים בני 19 קומות ועוד ארבעה בניינים בני 8 קומות לכל היותר.

אורית גבאי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קבוצת גבאי : "רחוב בודנהיימר הנמצא בצפון הישן בתל אביב הוא אחד הרחובות השקטים והמבוקשים ביותר, קרוב לפארק הירקון, לכיכר המדינה ולמרכזי הבילוי והפנאי המובילים בעיר. לכן אנחנו בטוחים כי הפרויקט יהווה מוקד משיכה לאוכלוסייה האיכותית המתגוררת בעיר, והרוצה להתקדם למגורים יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר. 

כל אירוע הריסה הוא למעשה סימן להתחדשות ומביא עימו שמחה גדולה, שכן כך ביכולתנו לחדש לרווחת התושבים ולדאוג לשיפור פני האזור, כשם שעשינו בפרויקט בודנהיימר 8 הסמוך אשר יתאכלס בקרוב".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקבוצת גבאיתמ"א 2/38פרויקט בודנהיימר 6-2אורית גבאי טיררמשרד דב קורן אדריכליםמשרד אורבך הלוי אדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...