בהשקעה של 115 מ' שקל: פועלים שוקי הון רוכשת את אקו סיטי

זרוע פועלים שוקי הון, הפועלת תחת הבנק הגדול בישראל, תרכוש 5% מחברת ההתחדשות העירונית, ותעניק לה מסגרת אשראי לטובת הגדלת מספר הפרויקטים שהיא מקדמת ומבצעת

שיתוף הכתבה
אדריכל דודו רשף, מנכ"ל משותף בחברת אקו סיטי (גידי בועז)אדריכל דודו רשף, מנכ"ל משותף בחברת אקו סיטי (גידי בועז)

בנק הפועלים נכנס לתחום ההתחדשות העירונית – ורוכש חלק מחברת אקו סיטי , שבראשה עומדים המנכ"לים המשותפים אילי בר ואדריכל דוד רשף. כך מפרסם היום (ב') העיתון כלכליסט. את העסקה מבצעת זרוע ההשקעות של הבנק, פועלים שוקי הון, היא תשקיע במהלך 115 מיליון שקל, בשני צעדים: האחד – רכישת 5% מחברת אקו סיטי; השני – העמדת מסגרת אשראי לחברה, לטובת ההון העצמי שלה, ובמטרה להגדיל ולפתח את תיק הפרויקטים שלה.

חברת אקו סיטי הוקמה בשנת 2008, והיא מתרכזת בתחום ההתחדשות העירונית – בדגש על העיר תל אביב. במדד ההתחדשות העירונית 2020 של מרכז הנדל"ן היא דורגה במקום הראשון מבין החברות הפועלות בתמ"א 38 בתל אביב, ובמקום השני הארצי בסקטור זה. לחברה, כך על פי נתוני המדד האחרונים, 58 פרויקטים – מהם 49 בתל אביב עצמה. בגבעתיים לחברה עוד תשעה פרויקטים.

מתוך כלל הפרויקטים של אקו סיטי , 16 מהפרויקטים נמצאים בביצוע, שמונה שכבר אוכלסו, 19 נמצאים בשלב ההיתר בתנאים ו-15 נמצאים בשלב הבקשה להיתר. נכון להיום החברה פועלת לקידום עשרות פרויקטים, בהיקף של מאות יח"ד, רובם מסוג הריסה ובנייה, במרכז תל אביב. 

החברה נמצאת בבעלות שרגאווי לייבוביץ' ואהרון שפירא, ונשענת בכל הנוגע למערך הביצוע שלה על הידע והניסיון של חברת שגראוי ליבוביץ, שותפה בחברה. היא מעסיקה כ-40 עובדים, ומהקמתה מוציאה לפועל את כל הפרויקטים שלה בעצמה, באמצעות מערך בנייה פנימי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתמ"א 38מדד ההתחדשות העירוניתאקו סיטיאילי ברבנק הפועליםדודו רשף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...