גם חברת ICR תבנה במתחם ההסתדרות בגבעתיים: תקים 333 יחידות דיור בהשקעה של כחצי מיליארד שקל

החברה החתימה כבר כ-85% מבעלי הדירות הקיימות במתחם ב' של התוכנית, והוועדה המקומית אישרה את הפקדתו בתנאים • ההכנסות הצפויות מהפרויקט: כ-610 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ICR, מורדי שבת (יפעת שגב)מנכ"ל ICR, מורדי שבת (יפעת שגב)

חברת ICR תבנה גם היא במתחם ההסתדרות המרכזי בגבעתיים, אשר מחולק לכמה מתחמים ומהווה מוקד משיכה לחברות בנייה שונות. החברה הודיעה היום (א') כי החתימה כ-85% מבעלי הדירות הקיימות במתחם, וכי במקביל נדונה התוכנית המפורטת שקידמה החברה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה גבעתיים - ואושרה להפקדה בתנאים.

תוכנית מתחם ב' לפרויקט ההסתדרות כוללת פינוי של ארבעה מבני שיכון ישנים בני 117 יח"ד שמצויים כיום במתחם, ובנייה של 333 יחדות דיור במקומם, בשלושה מגדלים בני 25 קומות. עוד כוללת התוכנית 1,000 מ"ר שטחי מסחר, וכן שטחים ציבוריים שיכללו, בין היתר, מוסדות חינוך לרווחת תושבי השכונה. 

גם חברת ICR תבנה במתחם ההסתדרות בגבעתיים: תקים 333 יחידות דיור בהשקעה של כחצי מיליארד שקלגם חברת ICR תבנה במתחם ההסתדרות בגבעתיים: תקים 333 יחידות דיור בהשקעה של כחצי מיליארד שקל

עלות השקעה בפרויקט מוערכת בכ-500 מיליון שקל, והיקף ההכנסות בפרויקט מוערך בכ-610 מיליון שקל. אדריכלית הפרויקט והמתכננת היא רותי הרשקוביץ ממשרד בר הרשקוביץ אדריכלים. עוד מוסרת החברה כי מתחם ב' מצטרף למתחם נוסף שמקדמת החברה במסגרת אותה תוכנית מפורטת - מתחם י' ברחוב אידמית, הכולל 42 יח"ד קיימות שבמקומן צפויה החברה להקים 118 יח"ד. 

כאמור, התוכנית היא חלק ממתחם גדול בגבעתיים, אשר אמור להציע בסופו של תהליך 3,000 יחידות דיור חדשות, בשטח המחולק לכמה וכמה מתחמים. במתחם ייבנו מגדלי מגורים בני 35-25 קומות, במקום 40 מבני שיכון שייהרסו ויפונו.
 
מורדי שבת, מנכ"ל ICR, צופה כי גבעתיים תיכנס בקרוב לתנופת בנייה אדירה ותמשוך אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. "היום הושלמה אבן דרך חשובה בקידום הפרויקט", מציין שבת. "אנו ב-ICR שמחים לקחת חלק משמעותי ומרכזי בתוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה ביותר בגבעתיים. השילוב של התחדשות עירונית , תוך שמירה על רווחת בעלי הזכויות שהינם שותפים מלאים לדרך, יאפשר להם לקבל בסופו של יום דירת פרימיום מרווחת, איכותית וחדשה, לצד בנייה של מגדלים מודרניים. הקרבה לתל אביב, לרמת גן ולצירי תחבורה ראשיים הופכת את הפרויקט לאיכותי ולאטרקטיבי במיוחד".  

עו''ד קרן פרשקרעו''ד קרן פרשקר

את בעלי הדירות הוותיקות במתחם מייצג משרד עורכי הדין רז-כהן, פרשקר ושות', המתמחה בהליכי התחדשות עירונית . לדברי עו"ד קרן פרשקר "מדובר בציון דרך משמעותי, שמלמד על רמת האמון הגבוהה של בעלי הדירות הוותיקות בפרויקט. במסגרת התוכנית שאותה קידמנו עם היזם, הגענו לתוצאה מיטבית אשר מצד אחד מספקת לבעלי הדירות תמורה נאה, המשביחה את דירותיהם באופן ניכר, ומנגד אינה מתפשרת על איכות התכנון".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתICRמורדי שבתמתחם ההסתדרותתוכנית ההסתדרות גבעתייםעו"ד קרן פרשקרמשרד עו"ד רז-כהן, פרשקר ושות'אדריכלית רותי הרשקוביץמשרד בר הרשקוביץ אדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...