חברת בילדאפ תקים את משרדי פלאפון החדשים בפ"ת תמורת 30 מיליון שקל; שטח המשרדים: כ-15,000 מ"ר

פלאפון תעבור לפתח תקווה לאחר 22 שנים בבניין הוורד המפורסם בגבעתיים • עבור בילדאפ, חברה מקבוצת בסט, זהו פרויקט גדול שני בפארק עופר, לצד הקמת משרדי חברת סייברארק

שיתוף הכתבה
משרדיה החדשים של חברת פלאפון בפארק עופר (בילדאפ)משרדיה החדשים של חברת פלאפון בפארק עופר (בילדאפ)

חברת 'בילדאפ', חברה קבלנית בתחום עבודות הגמר בבעלותה המלאה של קבוצת בסט , הודיעה היום (ג') כי זכתה במכרז להקמת משרדי חברת התקשורת פלאפון בפארק עופר בפתח תקווה, בסמוך למחלף אם המושבות שעל כביש 4. החברה התחייבה לסיים את הפרויקט בתוך כשבעה חודשים, והתמורה שתקבל על העבודות היא כ-30 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט ייהרסו המשרדים הקיימים מבפנים ויעוצבו מחדש. הוא יבוצע במתכונת תכנון-ביצוע באחריותה המלאה של בסט בילדאפ. על התכנון אמון אדריכל רם גולדברג, ועל הפיקוח חברת טופ הנדסה. העבודות יחלו באופן מיידי. 

הזכייה היא הבעת אמון ביכולות שלנו, ונעשה הכול כדי להצדיק את הבחירה בנו. אנו מביאים איתנו ניסיון רב, עובדים מיומנים וטכנולוגיה מתקדמת – שמאפשרים לנו לבצע בהצלחה פרויקטים מורכבים באיכויות גבוהות"

נזכיר כי חברת התקשורת פלאפון עוזבת את בניין הוורד שעל דרך יצחק רבין בגבעתיים, מקום משכנה זה 22 שנה. חוזה השכירות שלה בבניין מסתיים בסוף השנה הנוכחית, והיא תעבור למשרדיה בפארק עופר השייך לחברת מליסרון - מזמינת הפרויקט. חברת הסלולר תיכנס למשרדים שבהם התארחה עד לאחרונה חברת אינטל, שעברה לקמפוס החדש שהוקם עבורה ממש בסמוך לפארק.

במסגרת הפרויקט המשרדים הקיימים ייהרסו מבפנים ויעוצבו מחדש, לפי צרכיה של חברת הסלולר. המשרדים יעוצבו בחלוקה פנימית משתנה: בין השאר יהיו בהם אזורי אופן ספייס, קפיטריות, חללים משותפים וכדומה. בסך הכול תשכור פלאפון שטחי משרדים בהיקף של כ-15,000 מ"ר, הפרוסים על פני שלושה מבנים: שבע קומות בבניין "דקל", שלוש קומות בבניין "אורן" ושתי קומות בבניין "ברוש"; תקופת השכירות נקבעה ל-10 שנים עם אופציה להארכה ב-10 שנים נוספות.

פארק עופר משתרע על פני כ-40 דונם, ויש בו 70,000 מ"ר בנויים ועוד 3,000 מקומות חניה. הקמתו החלה כבר ב-1997, על ידי חברת אזורים. בשנת 2010 רכשה מליסרון נתח מההחזקות בפארק, וב-2016 רכשה נתח נוסף, כך שכיום היא מחזיקה בכ-74% מהפארק. יתרת ההחזקות נמצאת בידי חברת אזורי מל"ל תעשיות שבבעלות כפר מל"ל.

עבור בילדאפ זהו לא פרויקט הגמר הראשון בפארק עופר, שכן בעבר היא הקימה את משרדי חברת התוכנה סייברארק בפארק. לחברה ניסיון בהקמת עשרות אלפי מטרים רבועים בפרויקטים נוספים כמו בית החולים מרב ברמת החייל, מגדל ויתניה בתל אביב, פרויקט מגורי יוקרה של האחים עופר בהרצליה פיתוח ועוד.

אלי שהם, מנכ"ל חברת 'בילדאפ': "אנחנו שמחים על הזכייה במכרז לתכנון ולביצוע של פרויקט מורכב ומאתגר שכזה. לוח הזמנים המוגדר הוא אתגר עבורנו, ואנחנו בטוחים שנעמוד בו, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות בנייה, כפי שעשינו בעבר בכל הפרויקטים שלנו. הזכייה היא הבעת אמון ביכולות שלנו, ונעשה הכול כדי להצדיק את הבחירה בנו. אנו מביאים איתנו ניסיון רב, עובדים מיומנים וטכנולוגיה מתקדמת – שמאפשרים לנו לבצע בהצלחה פרויקטים מורכבים באיכויות גבוהות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת בסטמליסרוןבילדאפפלאפוןפארק עופראלי שהם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...