משרד הבינוי והשיכון עורך סקר בקרב זוכי מחיר למשתכן: "האם לקיים את הליך בחירת הדירה?"

בעקבות המצב המיוחד, והעובדה שלא ניתן לבצע כנס בחירת דירות, הכין המשרד סקר מיוחד לבדיקת עמדותיהם של הזוכים בתוכנית • קישור לסקר - בכתבה

שיתוף הכתבה
השרה ד"ר יפעת שאשא-ביטון. "על בסיס תוצאות הסקר נגבש מדיניות מסודרת לתקופה הקרובה" (משרד הבינוי והשיכון)השרה ד"ר יפעת שאשא-ביטון. "על בסיס תוצאות הסקר נגבש מדיניות מסודרת לתקופה הקרובה" (משרד הבינוי והשיכון)

משרד הבינוי והשיכון מפיץ היום (ד') סקר מיוחד בקרב 1,500 זוכי תוכנית מחיר למשתכן שהליך בחירת דירתם הוקפא בשל הנחיות משרד הבריאות, כדי ללמוד את העדפותיהם בנושא ולסייע בהתאם. כחלק מהיערכות המשרד למצב, הורתה שרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא-ביטון על עריכת סקר מקוון, במטרה לתת מענה לזוכים ולקבלנים בתוכנית, זאת לאחר שכמה וכמה כנסי בחירת דירות, כמו גם תהליכי שיוך דירות, נדחו. במשרד הבינוי והשיכון מדגישים כי הקפאת הליך שיוך הדירות עלול לעכב את המשך התהליך, ולכן הוחלט על יוזמה זו.

"בימים אלה נבחנות אפשרויות מקוונות לקיים הליך לבחירת דירות, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות שיהיו בתוקף במועד בחירת הדירה", נכתב בהודעת המשרד. "הבוקר מופץ סקר קצר לכ-1,500 זוכים שכנס בחירת הדירה שלהם נדחה. הזוכים יתבקשו לענות על כמה שאלות קצרות, במטרה ללמוד אם הם מעוניינים בקיום הליך בחירת הדירה כעת, ואם כן – באיזה אופן. 

הסקר יופץ באמצעות הודעת SMS ובדואר אלקטרוני, והם יוכלו לענות עליו עד מוצאי שבת בשעה 22:00. לאחר מילוי הסקרים, גורמי המקצוע במשרד ילמדו וינתחו את התשובות, במטרה לתת לזוכים מענה הולם"

הסקר יופץ אליהם באמצעות הודעת SMS ובדואר אלקטרוני, והם יוכלו לענות עליו עד מוצאי שבת בשעה 22:00. לאחר מילוי הסקרים, גורמי המקצוע במשרד ילמדו וינתחו את התשובות, במטרה לתת לזוכים מענה הולם בכפוף להנחיות משרד הבריאות. בסיום ניתוח התשובות, משרד הבינוי והשיכון ישקול את המשך הצעדים בנושא, ויעדכן את הזוכים והקבלנים בהתאם".

 
"נזכיר כי המשרד מאפשר לזוכים המעוניינים בכך לחתום על חוזים גם בימים אלה, ביחס לדירות מחיר למשתכן שנבחרו לאחרונה. עם זאת, זוכים שלא יכולים או לא רוצים לחתום על חוזים כעת - הורתה השרה שאשא-ביטון לקבלנים שלא לחייבם לעשות זאת".

שרת הבינוי והשיכון: "אנחנו ממשיכים לעשות את מירב המאמצים להגן על זוכי המחיר למשתכן, נוכח המציאות שנוצרה, בניסיון למנוע עיכוב בפרויקטים השונים. על בסיס תוצאות הסקר נגבש בימים הקרובים מדיניות מסודרת לתקופה הקרובה. אנו ממשיכים לפעול כל העת כדי לאפשר המשך תפקוד שותף של ענף הבנייה בכלל, ותוכנית מחיר למשתכן בפרט, לטובת רוכשי הדירות והקבלנים מבלי שזכויות הרוכשים ייפגעו".

בהתאם להעדפות הזוכים, כפי שיעלו במסגרת הבדיקה המהירה שאנו עורכים, נפעל לקדם את הליך בחירת הדירות. קידום עסקאות מכר דירה במסגרת פרויקט מחיר למשתכן חיוני כעת לשוק הנדל"ן ולחברות הבנייה למגורים"

עו"ד אלעזר במברגר, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון : "בימים אלה, יותר מתמיד, מחובתנו להמשיך ולפעול לטובת הזוכים בתוכנית. בהתאם להעדפות הזוכים, כפי שיעלו במסגרת הבדיקה המהירה שאנו עורכים, נפעל לקדם את הליך בחירת הדירות. קידום עסקאות מכר דירה במסגרת פרויקט מחיר למשתכן חיוני כעת לשוק הנדל"ן ולחברות הבנייה למגורים, וייטיב כמובן עם רוכשי הדירות שיזכו לדירה במחיר מוזל".
 
אריאל רוזנברג, ראש אגף שיווק במשרד: "בימים אלה אנו נמצאים בקשר שוטף עם יזמים ועם גורמים בענף הנדל"ן, וכמובן מתעדכנים כל הזמן במצב. ענף הבנייה הוגדר כענף חיוני, ואנו בוחנים כיצד לאפשר ליזמים ולזוכים, בהתאם לתוצאות הבדיקה, לממש את הזכייה שלהם גם במצב העכשווי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןמשרד הבינוי והשיכוןיפעת שאשא-ביטוןעו"ד אלעזר במברגראריאל רוזנברגמשבר הקורונההנחיות לשעת חירום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...