"ועדות הרישוי ממשיכות להתקיים כמתוכנן; ועדת המשנה לרישוי באופן מקוון"

כך בהודעה מטעם אגף רישוי ופיקוח על הבנייה ליזמים, קבלנים ומגישי בקשות להיתר • גם מחלקת הפיקוח בשטח ואגף הכנסות מבנייה ופיתוח ימשיכו לפעול

שיתוף הכתבה
ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. העירייה מפרסמת הנחיות מפורטות (עיריית תל אביב)ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. העירייה מפרסמת הנחיות מפורטות (עיריית תל אביב)

אגף רישוי ופיקוח בעיריית תל אביב מפרסם הנחיות מפורטות בדבר פעילותו תחת מגבלות משרד הבריאות והממשלה סביב התפשטות נגיף הקורונה: במכתב שנשלח אתמול (ג') לעורכי בקשות ולמגישי בקשות להיתר בתחומי תל אביב, כמו גם לקבלנים ויזמים, מפרט מנהל האגף, אדריכל הלל הלמן, על פעילות האגף בימים אלו.

בפתיחת מכתבו מדגיש מנהל האגף כי "אין קבלת קהל במִנהל הנדסה עד להודעה חדשה. כל התקשורת עם עובדי האגף תיעשה באופן מקוון דרך המערכת המקוונת של העירייה ועל ידי עורכי הבקשות להיתר".

בין היתר מעדכן הלמן כי ועדות הרישוי של העירייה ממשיכות בשלב זה להתקיים כמתוכנן, וכי ועדת המשנה לרישוי "תתקיים לראשונה באופן מקוון". עוד הוא מוסר כי עבודת מחלקת הפיקוח בשטח תמשיך להתבצע "לצורך תמיכה באישורי אכלוס, פיקוח על הממשק הציבורי עם אתרי בנייה וביקורת על מבנים מסוכנים".

אגף הכנסות מבנייה ופיתוח בעיריית תל אביב ימשיך לתת שירות לשם הוצאת היתרי בנייה. במסגרת זו עובדי האגף יִפנו באופן יזום אל איש הקשר המצוין בבקשות להיתר בעת העברת הבקשה לטיפול באגף. במכתב מדגיש הלמן כי מסירת חומר לעובדי האגף תתבצע בתיאום מראש, וכי המסירה תתקיים בכניסה למִנהל ההנדסה.

לעיון במכתב לחצו כאן

שיתוף פעולה זה של העירייה צריך להוות דוגמה לכל שאר הרשויות, שצריכות בהקדם להסדיר את הנושא ולהוציא הנחיות ברורות לעבודה במצב חירום כמו שאנחנו חווים כעת, על מנת למצוא את הדרך להמשיך עד כמה שניתן בפעילות סדירה תוך ביצוע ההתאמות הדרושות"

אלי רוזנטל, מנכ"ל ארגון הקבלנים והבונים במחוז תל אביב והמרכז: "בעקבות ההכרזה על עובדי הרישוי כעובדים חיוניים פנינו למהנדס העיר תל אביב בבקשה לנסח ולפרסם הנחיות ברורות בכל הקשור לפעילות אגף רישוי ופיקוח על הבנייה בעיר. שיתוף פעולה זה של העירייה צריך להוות דוגמה לכל שאר הרשויות, שצריכות בהקדם להסדיר את הנושא ולהוציא הנחיות ברורות לעבודה במצב חירום כמו שאנחנו חווים כעת, על מנת למצוא את הדרך להמשיך עד כמה שניתן בפעילות סדירה תוך ביצוע ההתאמות הדרושות".

ברקע הדברים נציין כי שר הפנים, אריה דרעי, הודיע היום על החלטתו לדחות את מועד תשלום דמי ההיתר והאגרה השנתית בענף הבניין עבור חודשים מרץ ואפריל 2020, עד לתאריך 26.4.2020, " נוכח המצב וכדי להקל על ענף הבניין". יתר סוגי התשלומים ישולמו במועדם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית תל אביב-יפוהיתר בנייהמשבר הקורונהאגף רישוי ופיקוח בעיריית תל אביבאדריכל הלל הלמןהיתר בנייהאלי רוזנטלארגון הקבלנים והבונים במחוז תל אביב והמרכזאריה דרעימשרד הפנים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...